آرشیو یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷، شماره ۶۷۹۰
اجتماعی
۴

سلام ایران

طرح بخشودگی جرایم بیمه ای: آقای بهرامی از مبارکه اصفهان در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند که اخیرا معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی خبر از اجرای بخشنامه طرح بخشودگی جرایم بیمه ای را اعلام کردند. خواستم بگویم این طرح در شهرستان ها اجرا نمی شود و مسئولان بیمه ای اکثر شهرستان ها را به قدری تغییر می دهند و به طریق دیگری آن را تفسیر به رای می کنند که عملا کسانی که می خواهند از این طرح استفاده کرده و بدهی خود را پرداخت کنند، برای آنها هیچ فایده و امتیازی ندارد و اکثرا از پرداخت بدهی خود امتناع می کنند. می خواستم از این طریق به اطلاع مسئولان رسانده شود.

افزایش عوارض اتوبان پردیس: آقای بخشی از ساکنان محترم منطقه پردیس رودهن نیز چنین عنوان کردند که با توجه به اینکه دولت خود شعار مبارزه با گرانفروشی سر می دهد، نرخ عوارض اتوبان پردیس را که مسافت آن کلا 17 کیلومتر بیشتر نیست، حدودا 35 درصد افزایش داده و از 15000 ریال به 45000 ریال افزایش قیمت داده است. این چگونه مبارزه با گرانفروشی است و در این شهر افرادی هستند که قادر به پرداخت 90000 ریال بابت عوارض رفت و برگشت از این اتوبان را ندارند.

ë اعتراض به دریافت پول از طرف مدارس: یکی از ساکنان شهرک اندیشه، فاز یک در تماس با ستون سلام ایران اظهار کردند که من از طرف اولیای دبستانی در منطقه تماس می گیرم. مدیر این مدرسه به عناوین مختلف شامل تعمیرات، خرید میز و نیمکت و برگزاری جشن و مراسم از اولیا درخواست پول می کند و بچه ها را جهت دریافت وجه اجبار می کند، در صورتی که هیچ کدام از برنامه هایی راکه تحت آن از اولیا پول دریافت کرده اند انجام نداده اند. لطفا اعتراض اولیا را به اطلاع مسئولان آموزش و پرورش برسانید.