آرشیو سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۴۸
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*در نخستین روز از رقابت های تیروکمان مرحله سوم کاپ آسیا در چین تایپه تیم میکس کامپوند به مدال برنز رسید.در این رقابتها تیم میکس کامپوند با ترکیب اسماعیل عبادی و مینو عابدی در مرحله مقدماتی پنجم شد. در مرحله حذفی بعد از یک دور استراحت به مصاف تیم هند رفت و با نتیجه 154 بر 153 به برتری دست یافت و با نتیجه 152 بر 156 رقابت را به کره جنوبی واگذار کرد. تیم میکس کامپوند در مسابقه رده بندی با نتیجه 152 بر 147 ویتنام را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

* موسی طباطبایی سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در آغاز مرحله جدیدی از تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: این مرحله از اردوی آماده سازی از روز شنبه 16 تیرماه در خانه کشتی تهران آغاز شده و تا روز 26 تیرماه ادامه دارد. نفرات منتخب اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تا پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا باید در یک تورنمنت بین المللی محک بخورند که این تورنمنت با توجه به نظر کادر فنی و فدراسیون کشتی، تورنمنت جام وهبی امره ترکیه خواهد بود. تیم منتخب ما اوایل مرداد ماه در این میدان تدارکاتی حضور خواهد یافت تا کادر فنی درخصوص ملی پوشان برخی اوزان به تصمیم نهایی برسند.

* اردوی تیم ملی والیبال ایران از تاریخ 26 تیرماه در محل فدراسیون برگزار می شود. بنا به هماهنگی های انجام شده بین فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و کمیته ملی المپیک اسامی 18 بازیکن در سامانه رسمی مسابقات ثبت نام شدند تا در صورت نیاز و مشکلات پیش بینی نشده امکان تغییر در فهرست 14 نفره ابتدایی ایجاد شود. اردوی تیم ملی والیبال ایران با 15 نفر آغاز خواهد شد و 3 بازیکن پس از پایان رقابت های قهرمانی جوانان آسیا در بحرین به تمرینات اضافه خواهند شد تا تیم با تمام نفرات برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده شوند. فهرست نفرات تشکیل دهنده اردوی تیم ملی والیبال ایران برای بازی های آسیایی جاکارتا و اعضای کادر فنی به شرح زیر است:سعید معروف، محمد طاهری وادی، فرهاد سال افزون، امیر غفور، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، میثم صالحی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری. هم چنین مرتضی شریفی، امیر حسین توخته و محمدرضا حضرت پور بعد از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بحرین به تیم ملحق خواهند شد.