آرشیو دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷، شماره ۵۱۵۳
سینمای جهان
۱۰

در یک درام ورزشی بن افلک از دور خارج می شود

همکاری مشترک تازه بن افلک و گاوین اوکانر، یک درام شرح حال گونه ورزشی به نام «از دورخارج شده» است. افلک در داستان فیلم در نقش یک مربی ناموفق ورزشی ظاهر می شود. او که نتوانسته هدایت یک تیم بسکتبال را به عهده بگیرد، از کارش اخراج می شود. عدم موفقیت این مربی در شرایطی است که تمام بازیکنان تیم از بین ستارگان دنیای بسکتبال بوده اند. اما اعتیاد فقط نابودکننده کارنامه حرفه ای اش نبوده. او همسر و خانواده اش را هم از دست داده است.

بزودی این مرد مطرود تصمیم به احیای خود می گیرد. تلاش او برای بازپروری، با مدیریت یک تیم ورزشی تازه همراه می شود. تیم تحت نظر او، یک تیم دبیرستانی با تعدادی دانش آموز شیطان و خودسر است.

کاراکتر بن افلک قصد دارد این تیم دبیرستانی را در سطح شهر مطرح کند. او در کنار بازی در نقش اصلی فیلم، یکی از تهیه کنندگانش هم هست. کلید فیلمبرداری این درام غیرمتعارف ورزشی، اوایل فصل پاییز زده می شود و بجز افلک بازیگر مطرح دیگری ندارد

افلک امیدوار است این فیلم هم مثل همکاری قبلی اش با اوکانر «حسابدار» مورد توجه منتقدان سینمایی قرار گیرد. این درام اکشن و جنایتکارانه اجتماعی پرتنش که سال قبل روی پرده سینماها رفت، بازتاب مثبتی در بین منتقدان و رسانه های گروهی داشت.

فروش فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا هم خوب و حدود 85 میلیون دلار بود. فیلم که با هزینه معمولی 44 میلیون دلاری تولید شد، در بقیه کشورهای دنیا هم 70 میلیون دلار فروش داشت. کمپانی برادران وارنر در تدارک تولید قسمت دوم فیلم با سازندگان نسخه اصلی آن است.

افلک قرارداد بازی در درام ورزشی تازه خود را در حالی امضا کرده که قرار است در قسمت تازه ای از مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه کمیک استریپی «بتمن» هم بازی کند. او در این فیلم در نقش کاراکتر بتمن/ بروس وین ظاهر می شود. بروس وین یک میلیاردر نیویورکی است که وظیفه محافظت از این شهر را به عهده دارد.