آرشیو پنجشنبه ۴ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۶۲
ورزش
۱۷

وحید امیری: امیدوارم سفیر شایسته ایران در ترابوزان باشم

وحید امیری که در مراسم بهترین های سال ایران عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد، در این باره می گوید: «ابتدا باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل برگزاری مراسمی شایسته تشکر کنم. همچنین از تمامی کارشناسانی که رای دادند و من را به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب کردند تشکر می کنم. متاسفانه به دلیل این که در ترکیه حضور داشتم نتوانستم در این مراسم حاضر شوم.»

امیری در مورد این که برخی نسبت به انتخاب ها انتقاد داشتند و مدعی تغییر آرای کارشناسان شدند می گوید: «من به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شده ام و شاید درست نباشد خیلی در این مورد صحبت کنم ولی همواره در انتخاب برترین ها شاهد چنین اتفاقاتی هستیم. خود من در دوره های قبل تصور می کردم که من هم باید در بین برترین های فوتبال ایران حضور داشته باشم اما انتخاب نمی شدم ولی اعتراضی نمی کردم اکنون هم که کارشناسان به من رای دادند از همه کارشناسان و صاحب نظرانی که به من رای دادند تشکر می کنم.» او درباره غیبتش در مراسم بهترین ها می گوید: «من و بیرانوند سال هاست با هم دوست هستیم و او مثل برادرم است و انتظارم هم داشتم که بیرانوند جایزه ام را بگیرد و خوشحالم که بیرانوند به عنوان برترین دروازه بان ایران انتخاب شد و واقعا سزاوار این عنوان بود.

امیری درباره انتقال به ترابوزان هم توضیح می دهد: «قراردادم با این باشگاه امضا شده و 2 روز دیگر باید در تمرین این تیم حضور پیدا کنم. امیدوارم سفیری شایسته برای فوتبال کشورم هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی در ترکیه باشم و می خواهم نماینده شایسته 80 میلیون ایرانی در ترکیه و باشگاه ترابوزان باشم.در آخر بازهم باید از باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش و مدیریت و کادرفنی و همبازیانم در این تیم تشکر کنم که زمینه ساز رشد و پیشرفت من در فوتبال شدند.»