آرشیو یکشنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۸۶
ورزش
۴

حمیده عباسعلی در 11 ثانیه فینال را از دست داد و برنزی شد

برق طلا در اردوی کاراته

تیم ملی کاراته ایران روز گذشته در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا روز خوبی را پشت سر گذاشت و دو نماینده کشورمان توانستند روی سکوی بروند.

سجاد گنج زاده کاراته کای وزن 84+ کیلوگرم ایران با پشت سر گذاشتن حریفانی از عربستان و قرقیزستان به دیدار فینال رسید و توانست در بازی نهایی حریف ویتنامی خود را 5 بر 2 شکست داده و به مدال طلای بازی های آسیایی برسد.

گنج زاده پس از کسب چهاردهمین مدال طلای کاروان ورزشی ایران در این مسابقات، گفت: خدا را شکر که توانستم پله پله مبارزات خود را با کسب پیروزی پشت سر بگذارم و در مبارزه فینال نیز در یک مسابقه سخت طلای بازی های آسیایی را کسب کنم.

واقعا هم باید بگویم بجز طلا مدال دیگری به من نمی چسبد. او در مورد مبارزه فینال خود افزود: بازی خوبی را مقابل حریف ارائه دادم و خوشحالم که توانستم با این مدال طلا مردم ایران را شاد کنم.

دیگر نماینده ایران در روز گذشته حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم بود که با شکست مقابل حریف ژاپنی در مرحله نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماند و برای کسب مدال برنز به دیدار رده بندی رفت.

او در دیدار رده بندی حریف خود از ویتنام را 3 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید. کاراته کای سنگین وزن تیم بانوان ایران بعد از کسب این مدال گفت: شرمنده کسانی هستم که به خاطر باخت من ناراحت هستند زیرا برای طلا به این مسابقه ها آمده بودم.

او در مورد مسابقه نیمه نهایی خود مقابل حریف ژاپنی افزود: تنها 11 ثانیه با فینال بازی های آسیایی فاصله داشتم که متاسفانه 2 بر یک نتیجه را واگذار کردم و خیلی متاسفم. بابت گرفتن مدال برنز خیلی ناراحت هستم چون می توانستم به فینال برسم.