آرشیو دوشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

# خشکبار - گران

فصیحی از تهران:

قیمت خشکبار با وجود تولید در داخل بدون هیچ علتی دو برابر شده است. به نظر می رسد صادرات این محصولات به اوج خود رسیده و مردم باید خشکبار را از سبد مصرفی خود حذف کنند.

# شهرداری - توقف

قنبرزاده از تهران:

با روی کار آمدن شهردار جدید شاهد توقف فعالیت عمرانی در شهر تهران هستیم و هیچ پروژه جدیدی در دستور کار قرار نگرفته و طرح های نیمه کاره قبلی به کندی درحال انجام و تکمیل شدن است.

# پل سفید - ترافیک

طیبی از پردیس:

چرا پل سفید در جاده فیروزکوه با وجود تردد فراوان خودروها دوبانده و یا مسیری جایگزین ساخته نمی شود؟ در ایام تعطیلات مسافران باید زمان زیادی را در ترافیک این پل بمانند.

# هراز - تعریض

رمضانی از تهران:

تا چه زمانی باید منتظر تکمیل تعریض جاده هراز باشیم؟ سال هاست این پروژه با کندی پیش می رود چه زمانی ترافیک سنگین در این جاده به پایان می رسد؟

# گنج افروز - خطر

زندی از بابل:

باریک بودن و آسفالت نامناسب جاده گنج افروز بابل و البته نبود روشنایی در این جاده باعث تصادفات بسیاری می شود و این مسیر نیاز به رسیدگی دارد.

# گسل - طبقاتی

درستکار از شیراز:

با افزایش قیمت ها و کاهش قدرت خرید مردم اختلاف طبقاتی افزایش بیشتری پیدا کرده و این فاصله طبقاتی به گسل طبقاتی تبدیل شده است. اما مسئولان برای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به نظر می رسد دست روی دست گذاشته اند، چون آنها هر روز از آرزویشان فاصله می گیرند.

روابط عمومی: 22262142
جوابیه

در پی درج پیامی در 27مرداد 1397 با عنوان «مترو -زمان» مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: مجهز شدن ایستگاه ها به گیت های خروجی دیواری، مستلزم تامین کالا و قطعات و خرید تجهیزات از سوی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) است که در صورت رفع مشکلات، دیگر ایستگاه های مترو نیز به این نوع گیت ها مجهز خواهد شد.