آرشیو شنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف بیش از یک تن تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک هزارو 8 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در ایرانشهر و زابل خبر داد.

سرویس شهرستانها: به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، سرتیپ محمد قنبری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلگان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس ایرانشهر از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی 2 دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه نیسان وانت متعلق به اعضای این باند در محور ایرانشهر-دلگان از سوی پلیس شناسایی که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران انتظامی با آنها درگیر و از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها متواری شدند.

وی گفت: در این عملیات مشترک، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن دستگیری یکی از قاچاقچیان در بازرسی از خودروها 957کیلو و 210 گرم تریاک را کشف کردند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: در همین راستا پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان زابل نیز ضمن دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای، 51 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو پراید وی کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از معرفی متهمان به دادسراخبر داد.