آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۴۱۷۹
جلد دوم
۷
خبر آخر

سوپرجام همچنان دردسرساز است

رای اخیر کمیته استیناف و اعلام قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ایران باعث شده تا آبی ها وارد گود شوند و هر چه از دست شان برمی آید برای برگرداندن این رای انجام دهند. مدیرعامل این باشگاه تهدید کرده که به دادگاه CAS شکایت می برد و حق باشگاهش را از مسوولان می گیرد. معلوم نیست استقلال در این راستا اقدامی انجام داده باشد یا نه، اما حداقل از نظر رسانه ای آنها ساکت نیستند و هر روز به روشی جدید سعی می کنند به فدراسیون فوتبال فشار وارد کنند. هرچند رییس کمیته انضباطی دیروز تایید کرد که جام قهرمانی پرسپولیس به زودی به این تیم اهدا خواهد شد و آنها منتظر رای دادگاه خارجی نیستند و اگر رای آن دادگاه چیزی غیر از نظر کمیته انضباطی و استیناف بود، آن موقع راهی دیگر را در پیش می گیرند.

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای نسبت به صدور رای سوپر جام از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«اقدام عجیب کمیته انضباطی و در ادامه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در اعلام نتیجه سه بر صفر دیدار سوپر جام اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. علامت سوال بزرگی که وجود دارد، این است چطور سه روز قبل از برگزاری بازی، یک تیم را بازنده اعلام می کنند؟ باشگاه استقلال فقط به دنبال تغییر زمان برگزاری بازی بود و در این راستا چهار نامه به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال کرد.

کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال ضمن حمایت از صحبت های آقای امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه در خصوص رای کمیته استیناف، از ایشان می خواهد مانند روز های اخیر بر موضع بر حق باشگاه استقلال پافشاری کرده و این موضوع را به طور کامل پیگیری کند. پیشکسوتان، همسو با هواداران باشگاه استقلال در راه احقاق حق باشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند ورزید.»