آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۳۹
ورزش
۴

دربی با قرمزهای قطری

استقلال از ساعت 18:45 اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را آغاز می کند. طبق برنامه، آغاز راه استقلال باید بیرون از خانه و در ورزشگاه عبدا... بن خلیفه یعنی ورزشگاه خانگی الدحیل باشد. در جلسه هماهنگی دیروز مشخص شد که استقلال با لباس اول خود به رنگ آبی و الدحیل هم با لباس اول خود به رنگ قرمز بازی خواهند کرد که این جنگ آبی و قرمز، به نوعی تداعی کننده دربی تهران است که باید در روزهای تعطیل عید برگزار شود.

استقلال در بهترین فرم خود و در حالی که با نتایج امیدوارکننده و با شیبی تند، صعود از رده نهم تا چهارم را تجربه کرد، راهی قطر شده است و الدحیل هم در روزهای خوب خود، فصل جدید لیگ قهرمانان را آغاز می کند. الدحیل 43 امتیازی در حال حاضر تنها السد 47 امتیازی را در جدول لیگ ستارگان قطر بالای سر خود می بیند.

شفر که به لطف ورود به موقع پاتوسی، تیم خود را زهردار و هماهنگ می بیند، در خط حمله و دفاع دغدغه ای ندارد و امیدوار است بازیکنان کلیدی او در میانه میدان بتوانند از پس بازیکنان الدحیل برآیند. اگر خط میانی مانند بازی های اخیر در لیگ برتر عمل کند، شفر و استقلال حتی به پیروزی در خانه الدحیل هم امیدوار خواهند بود. فقط کافی است بازیکنان استقلال نمایشی در حد بازی با فولاد یا پارس جنوبی جم ارائه کنند.

بعد از روزهای پرحاشیه و وحشتناک اخیر، همه منتظرند تا نمایش آسیایی منشا را برای استقلال ببینند. باید دید این اتفاقات چقدر در شیوه بازی او تاثیر می گذارد.

در دیگر بازی گروه C العین امارات باید از الهلال عربستان پذیرایی کند. استقلال هفته آینده میزبان العین امارات است و به همین دلیل امتیازهای این دو بازی پیاپی، اهمیت فراوانی دارد و در صعود از این گروه نقشی برجسته دارد.