آرشیو سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۳۹
ورزش
۴

خلیلی: مطمئنم هواداران اقدام غیرقانونی انجام نمی دهند

محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی در این پست در کمپ قرمزپوشان مشغول به کار شده، درخصوص بازی حساس امروز سه شنبه مقابل پاختاکور ازبکستان به جام جم گفت: «پرسپولیس نام بزرگی برای خود دست و پا کرده و فینالیست لیگ قهرمانان آسیاست. ما پرطرفدارترین تیم قاره هستیم و باید همیشه روی روال قانونی حرکت کنیم به خصوص در بازی های خانگی که به امتیازاتش اهمیت می دهیم. در این شرایط، باید محکم بازی کنیم و از امتیاز میزبانی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. ما می خواهیم در این بازی به برتری برسیم تا قدم محکمی برای شروع این بازی ها برداریم.»

خلیلی اضافه کرد: «یک سری محدودیت ها از سوی AFC برای هواداران پرسپولیس و میزبانی ما اعمال شده است. مطمئنا هواداران پرسپولیس آنقدر با شعور و بافرهنگ هستند که به ما کمک کنند تا میزبانی بسیار خوبی داشته باشیم و تعلیقی را که بر سر میزبانی این باشگاه وجود دارد، برداریم. ما مطمئنیم بهترین شرایط در دیدار عصر سه شنبه رقم می خورد و هواداران بدون کوچک ترین حاشیه ای، بازی را می بینند و تیم شان را تشویق می کنند. آنها بدون این که کار غیرقانونی انجام بدهند، بعد از اتمام بازی، ورزشگاه را ترک خواهند کرد. این مهم ترین امیدواریم ماست و قطعا هیچ هوادار پرسپولیس دنبال شیطنت در این بازی نخواهد بود، زیرا همه می دانید در این صورت پرسپولیس متضرر می شود.»

خلیلی در نهایت گفت: «پیش بینی من از این بازی، پیروزی پرسپولیس است و مطمئنم با وجود هواداران متعصب و پر انرژی که داریم می توانیم پاختاکور را در بازی رفت با بهترین نتیجه ممکن از پیش رو برداریم.»