آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۵۷
اخبار کشور
۳

فردا در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

اجتماع عظیم جهادگران با قرائت پیام رهبر انقلاب برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی از اجتماع عظیم جهادگران همراه با قرائت پیام رهبر انقلاب در روز چهارشنبه در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در گفت وگو با فارس با اشاره به دیدار جمعی از جهادگران با مقام معظم رهبری، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب پیامی با عنوان «جوانان عزیز گروه های جهادی و بسیج سازندگی» صادر فرموده اند.

وی افزود: از این رو قرار است اجتماع بزرگ جهادگران به منظور قرائت پیام ولایت و تجدید میثاق با آرمان های ولی امر مسلمین در تحقق اهداف بلند ترسیم شده در گام دوم انقلاب برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: این اجتماع عظیم روز چهارشنبه 23 مرداد از ساعت 16 در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

زهرایی ادامه داد: حضرت آقا خدمات گروه های جهادی در مناطق محروم را تصویر واقعی کشور و جهادگران را دستاورد انقلاب و مژده آینده بهتر کشور معرفی کردند.

وی تصریح کرد: این سرمایه عظیم نیروی انسانی می بایست توسط نهادهای حاکمیتی و دستگاه های اجرایی به بهترین شیوه به کارگیری شود و عرصه های خدمتگزاری این عزیزان در دستگاه های اجرایی به دور از بروکراسی و پیچ وخم اداری رسمیت پیدا کند.