آرشیو چهارشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۶۶
بین الملل
۹

آیت الله شیخ عیسی قاسم: زندانیان بحرین به خاطر «حرف حق» زندانی شده اند

 آیت الله شیخ عیسی قاسم با انتشار نامه ای به زندانیان بحرین خواستار حفظ حقوق آنها شده است.به گزارش خبرگزاری مهر، «آیت الله شیخ عیسی قاسم»، رهبر شیعیان بحرین با انتشار نامه ای به زندانیان این کشور خواستار حفظ حقوق آنها شد.

رهبر شیعیان بحرین در این نامه زندانیان بحرینی را با شرافت ترین افراد توصیف کرده که به خاطر سخن و موضع گیری به حق خود، زندانی شده اند.در قسمتی از  نامه آیت الله شیخ عیسی قاسم به زندانیان بحرین آمده است:

زندانیان آزاده عزیز در بحرین، ای زندانیان (راه) ایمان، آزادی، عزت و کرامت. ای صدایی که ندای آزادی سرداده و هرگز خاموش نمی شود، ای کلمه حقی که زنده می کند و نمی میرد، ای نوری که ظلمت را در هم می شکند و شکست نمی خورد و ای آگاهی که نمی شود در برابرش مقاومت کرد.

شما زندانیانی هستید که نورتان از میان دیوار عبور و دل ها را روشن می کند، ناراحتی ها را از بین می برد و ما را با اراده به پیش می برد، صبر شما مدرسه است، آگاهی شما برای ما دلیل است و صبرتان راهنما، سکوت شما سخنرانی رسا است.

آزار دیدن شما، زخمی خونین بر قلب ها است، تلاوت شما، یا خدا کردنتان، دعای شما و حمد و ثنای خداوند متعال گفتن در تاریکی زندان ها تبدیل به نورهایی می شود که بر تمام عرصه های کشور می تابد و شعاع آن به تمام قلب های پذیرنده هدایت و نور می رسد.