آرشیو چهارشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۵۶
حوادث
۱۹

شگرد عجیب برادران 2 قلو برای سرقت و جعل

برادران دوقلو که با تشکیل باند سرقت، به مونتاژ موتورسیکلت و اوراق کردن خودروهای سواری در شرق تهران اقدام می کردند، بازداشت شدند.

به گزارش جام جم، صبح دوشنبه 21 مرداد امسال، ماموران کلانتری نبرد، خودروی بدون سرنشینی را در حوالی کلانتری یافتند. در استعلام پلاک خودرو معلوم شد این خودرو سرقتی بوده که به پارکینگ پلیس منتقل شد. در جریان تحقیقات، ماموران در بازبینی دوربین های مداربسته اطراف محل پارک خودرو تصاویر سارقان را به دست آوردند. آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و عصر همان روز در مخفیگاهشان بازداشت شدند. ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ده ها قطعه از خودروی پراید و موتورسیکلت را کشف کردند. متهمان که دو جوان 27 ساله و برادر دوقلو بودند در بازجویی ها به سرقت خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

یکی از برادران گفت: بعد از سرقت 15 دستگاه پراید، خودروها را اوراق کرده و قطعات آن را در سایت دیوار می فروختیم.علاوه بر آن ابتدا افرادی که موتورسیکلت شان سرقت شده بود را شناسایی می کردیم و در برابر دریافت مبلغی کم، سند و مدارک مربوط به موتورسیکلت را از آنها می گرفتیم و وانمود می کردیم که موتور سرقتی را برایشان پیدا می کنیم. در ادامه موتورسیکلتی مشابه همان موتورسیکلت را سرقت کرده و با تراشیدن شماره های ثبت شده و درج شماره های جدید روی بدنه و موتور موتورسیکلت، آن را به عنوان جایگزین موتورسیکلت سرقتی به مالباختگان تحویل می دادیم.