آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۹۵۷۰
ورزشی
۱۱

گوناگون

 میمبلا به تراکتور پیوست

مهاجم 27 ساله پرویی با عقد قراردادی به عضویت تیم تراکتور درآمد. میمبلا  پس از انتخاب توسط  دنیزلی و مذاکره فشرده با مدیرعامل باشگاه  به توافق رسید و قراردادش را با سرخپوشان تبریزی منعقد کرد.    

  سپاهان به دنبال نورافکن

 امید نورافکن، بازیکن تیم شارلووا بلژیک که مدنظر باشگاه سپاهان است برای امضای قرارداد راهی اصفهان می شود.همچنین سپاهان این روزها درحال مذاکره با امید ابراهیمی است که از الاهلی قطرجدا شده است.     

 سفر تاریخی بانوان بسکتبال

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران سفر تاریخی به اردن خواهد داشت.  تیم  بسکتبال پنج نفره  درشرایطی برای حضوردررقابت های غرب آسیا روز چهارشنبه راهی اردن می شود که آخرین سفر برون مرزی بانوان ایران 45 سال پیش بود.    

 بانوان مغلوب کره شدند

 بیستمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی بانوان آسیا  به میزبانی کره جنوبی آغاز شد و تیم ملی ایران  در نخستین گام  به مصاف میزبان رفت. ملی پوشان والیبال ایران دراین بازی با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف شد.    

کوتینیو در سرزمین  ژرمن ها

ستاره برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای انجام مراحل اداری امضای قراردادش با بایرن وارد آلمان شد.کوتینیو به مدت یک سال از بارسلونا قرض گرفته شد تا مشکل کنونی سرخ پوشان را برای پوشش جای خالی آرین روبن پرکند.    

 کامارو در ماشین سازی

 مهاجم گینه ای با نام کامل کامارو که چندروز پیش در تمرینات ماشین سازی حاضر شده بود با عقد قراردادی دو ساله  به جمع سبزپوشان پیوست. این مهاجم 29ساله  سابقه بازی درپرتغال و همچنین تیم ملی گینه را دارد.    

کریمی با شاهین می آید

 سعید کریمی مهاجم فصل گذشته پرسپولیس به شاهین پیوست تا در فصل جدید مسابقات لیگ برتر برای نماینده بوشهر بازی کند.    

محک فوتسال قطر در ایران

تیم ملی فوتسال قطر جهت انجام دو بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان به ایران سفر می کند. قطری ها  12 و 13 شهریور در دو روز متوالی برابر تیم ملی فوتسال ایران صف آرایی خواهند کرد.