آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۳
ورزشی
۹

کارشناس والیبال: ریشه تاخیر در انتخابات بلاتکلیفی داورزنی است!

کارشناس والیبال ایران معتقد است ریشه تاخیر در انتخابات والیبال، بلاتکلیفی داورزنی است!

حسن ثانیان یکی از کارشناسان والیبال در تازه ترین صحبت های خود با خبرگزاری ایسنا به نبود نظارت روی تیم ملی والیبال اشاره کرد و گفت: داورزنی خودش بلاتکلیف است و نمی داند تا چه زمانی در فدراسیون حضور دارد. از همین رو نسبت به این مسائل پاسخگو نیست. تمرکز داورزنی روی انتخابات است تا تیم ملی. اگر فدراسیون رئیس داشت، قطعا کولاکوویچ بازخواست می شد. تاکنون چند نفر از مسئولین فدراسیون، تمرینات تیم ملی را از نزدیک نگاه کرده اند؟ وقتی چهار نفر پیشکسوت والیبال ایران، تمرینات را از نزدیک دنبال کنند، بازیکنان طبیعتا انگیزه می گیرند و بهتر کار می کنند. فدراسیونی باید باشد تا یک کمیته فنی تشکیل دهد و از پیشکسوتان برای نظارت بر عملکرد تیم ملی دعوت کند.

وی یادآور شد: وزارت ورزش و داورزنی مگر از تقویم مسابقات تیم های ملی اطلاعی ندارند؟ چرا انتخابات را زودتر برگزار نمی کنند؟ انتخابات باید اردیبهشت ماه برگزار می شد. خدا را شکر جوانان نتیجه گرفتند. از کجا معلوم نوجوانان مان هم نتیجه خوبی بگیرند؟ پیش از اعزام، بازیکنان را به هتلی می برند و با یک سری وعده و وعید به آنها انگیزه می دهند. به مصاحبه عبادی پور پیش از اعزام به روسیه دقت کنید. از بی نظمی فدراسیون و حرف های بی عمل مسئولین فدراسیون گلایه می کند و می گوید که تیم ملی دیگر کسی را ندارد.

کارشناس والیبال ایران عنوان کرد: یکی از مشکلات فدراسیون والیبال و وزارت ورزش، بلاتکلیفی داورزنی است. او نمی داند در وزارت می ماند یا خیر. داورزنی به احتمال 99 درصد به فدراسیون والیبال باز می گردد. برای همین است که انتخابات فدراسیون والیبال مدام با تاخیر روبرو می شود. داورزنی دلش نمی آید وزارت را از دست بدهد، از سوی دیگر نسبت به فدراسیون والیبال هم بی میل نیست. بهنام محمودی نیز یک رقیب جدی برای داورزنی محسوب می شود.