آرشیو شنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۴۹۷
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

انتقادی داشتم از شرکت اتوبوس رانی منطقه 12. در مسیر آزادی به تهرانپارس از ساعت 9 شب به بعد اتوبوس ها خیلی کم تردد می کنند یا آن قدر شلوغ است که اغلب جیب بری اتفاق می افتد. دست کم تعداد اتوبوس ها را بیشتر کنند که مردم آرامش بیشتری داشته باشند.

یک مخاطب

ساکن خیابان جوادیه هستم. چرا در طول 24 ساعت هیچ مامور راهنمایی و رانندگی در این منطقه وجود ندارد؟ خیابان جوادیه خیابان اصلی است و نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. تخلفات در این خیابان خیلی زیاد است. برخی از خیابا ن ها نیاز به خط کشی عابر پیاده دارند. از مسئولان راهنمایی و رانندگی تقاضای رسیدگی دارم.

یک مخاطب 

چای نیم کیلویی از 25 هزار تومان به 28 هزار تومان رسیده بود و به تازگی در مدت یک ماه به 65 هزار تومان رسیده. اصلا فرض می گیریم که چای را نخوریم، گوشت و مرغ چطور؟ مردم آن را هم نخورند؟ نمایندگان مجلس واقعا چه کار می کنند؟ مگر نمایندگان با مردم سروکار ندارند، مگر نماینده مردم نیستند؟ به داد مردم برسید.

یک مخاطب

در حالی که همه برنامه دارند که با گرانی مبارزه کنند، دوستان ما در شورای شهر برنامه زوج و فرد را تغییر دادند و تمام مسافرکشان که برنامه داشتند و کمکی به ترافیک بود، کرایه ها را افزایش داده اند. من از سیدخندان تا سر همت هزار تومان می دادم، الان دو هزار تومان شده است.

آیا ما در شهر تهران احتیاج به پارکینگ نداریم؟ کنار متروی قیطریه زمین خالی است. چرا شهرداری این زمین ها را پارکینگ نمی کند؟ چرا مردم باید دوبله پارک کنند؟ شهرداری زمین های خالی اطراف مترو را بخرد و پارکینگ بسازد، هم یک شغل ایجاد می کند، هم برای خودشان سود دارد.  مرتضی از تهران

 در روزنامه دهم مرداد نوشته بودید شربت سن ایچ از 14 هزار تومان به 22 هزار تومان افزایش پیدا کرده. می خواستم بگویم شربت را ممکن است خیلی ها استفاده نکنند؛ ولی علت افزایش قیمت چای که تقریبا دو برابر شده، چیست؟ قیمت چای گلستان از 29هزارو 600 تومان به 65 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

حسینی از بابل