آرشیو چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۰۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

کرمانشاه میزبان جام تختی

پس از دیدار مدیرکل ورزش کرمانشاه با رئیس فدراسیون کشتی میزبانی رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به این شهرواگذار شد.بدین ترتیب مسابقات جام تختی روز 18 دی به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.    

 ستاره ولزی جدا می شود

یک رسانه مادریدی خبر داد که ستاره ولزی رئال تصمیم خود را برای ترک این تیم گرفته است.دلیل این نارضایتی هافبک ولزی رابطه سرد زیدان، سرمربی تیم با اوست. بیل با توجه به عملکرد خوبش انتظاردارد رفتار خوبی با اوشود.    

 والیبال در اندیشه پیروزی

تیم ملی والیبال ایران درگام ششم مسابقات جام جهانی به مصاف آمریکا می رود و به دنبال سومین پیروزی است.چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال با حضور تیم های برزیل، آمریکا، ژاپن، لهستان، مصر، آرژانتین، روسیه، ایران، استرالیا، ایتالیا، کانادا و تونس به میزبانی ژاپن آغاز شده است.تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست رقابت ها از 5 بازی خود  با 2 پیروزی، 3 شکست و با6 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرارگرفت.درمرحله دوم مسابقات که به میزبانی هیروشیما برگزار می شود ملی پوشان ایران امروز از ساعت 12:30 مقابل تیم ملی آمریکا صف آرایی خواهند کرد.     

 دعوت نورافکن به اردو 

با نظر ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال وهماهنگی صورت گرفته با سرمربی تیم فوتبال امید، امید نورافکن برای دیدار مقابل کامبوج به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد.    

 مرادی به سوئیس می رود

وزنه بردارعنوان دارکشورمان با توجه به فرآیند درمانی خود، به زودی بعد از اعزام و ادامه درمان درآلمان، راهی رقابت های گزینشی سوئیس خواهد شد. سهراب مرادی باید برای کسب سهمیه المپیک دریکی از میادین گزینشی به روی تخته برود.    

 وداع حسینی با المپیک

علی حسینی، ملی پوش وزنه برداری کشورمان شانس حضور درالمپیک 2020 را از دست داد، اما کیانوش رستمی دارنده مدال طلای المپیک ریو هنوز اندک شانسی برای حضور در توکیو را دارد.    

پایان محرومیت پلاتینی

محرومیت 4 ساله پلاتینی از فوتبال به پایان رسید.پلاتینی در سال 2016 قصد داشت جانشین بلاتر در فیفا شود ولی برملا شدن تخلفات زیادی که او انجام داده بود باعث شد که اوهمراه بلاتر با محرومیت سنگینی روبه رو شود. پلاتینی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان محسوب می شود و سه توپ طلای فوتبال جهان را درکارنامه خود دارد.