آرشیو پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۰
فرهنگ
۹
کتاب هفته

رمانی برای حسین همدانی

معاون تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی، از انتشار زندگی نامه سردار شهید سرلشکر حاج حسین همدانی در قالب رمان از سوی موسسه فرهنگی - هنری مرکز اسناد انقلاب اسلامی خبر داد.

مرتضی میردار، معاون تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت وگو با فارس با اشاره به ضبط و ثبت خاطرات شهید همدانی در گنجینه تاریخ شفاهی مرکز اسناد انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما براساس پروژه ای که در مرکز اسناد انقلاب اسلامی پیرامون نقش همدان در انقلاب اسلامی تعریف کردیم، به ضرورت ثبت خاطرات شهید همدانی پرداختیم. اولین مصاحبه را با ایشان در 6 خرداد 1382 پیگیری کردیم. در آن دوران سردار همدانی فرمانده لشکر 27 محمد رسول ا...(ص) بودند و مشغله زیادی داشتند، اما وقتی راجع به کار توضیح داده شد و اهمیت آن برایشان مشخص شد، وقت گذاشتند و در هشت جلسه دو ساعته قریب به 16 ساعت مصاحبه های ایشان انجام شد.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.