آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۰۵
حوادث
۱۰

مشکل کمبود و گرانی ناوگان اتوبوسرانی در آستانه اربعین

مدیرکل امور مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به خبرگزاری مهر گفت: در حال حاضر بلیط اتوبوس مهران در تعاونی ها عرضه می شود ضمن اینکه قیمت این بلیط ها به نرخ مصوب بوده و رقم آن بر روی دیوار تعاونی ها نصب شده است؛ اگر تعاونی ها اقدام به فروش بلیط اتوبوس بالاتر از نرخ مصوب تحت نظارت کردند، با آنها برخورد خواهیم کرد. هر زائری که تخلفی از تعاونی ها ببیند به سامانه پیامکی 1000141 یا تلفن گویای 141 اطلاع رسانی کرده تا با آنها برخورد شود؛ ضمن اینکه مبلغ اضافی نیز مرجوع خواهد شد.در حال حاضر اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد و مسافران می توانند در داخل پایانه ها سوار اتوبوس شوند همچنین علاو بر اینکه در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اتوبوس به اندازه کافی وجود دارد، در ترمینال های جنوب و غرب تهران نیز ناوگان اتوبوسرانی برای زائران فراهم شده است.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.