آرشیو شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

# گزارشگر_تلویزیون

توکلی از قائمشهر: از سازمان صداوسیما درخواست می شود در به کارگیری نسل جدید گزارشگران تلاش بیشتری کند، متاسفانه بعضی از گزارشگران مدام در تلویزیون و رادیو هستند و جایی برای ورود نسل جدید وجود ندارد.

# یارانه_اشتغال

یک شهروند: دولت محترم برخلاف وعده های خود راجع به حذف یارانه ثروتمندان، یارانه بنده را که بیکار هستم، قطع کرده است. چرا؟

# لایروبی_رود

شهروندی از دورود: با وجود هشدار و درخواست های مکرر راجع به لایروبی رودخانه وسط شهر دورود، هنوز اقدامی از سوی مسوولان صورت نگرفته و امیدوارم در زمستان پیش رو حادثه تلخی رخ ندهد.

# کارگر_هپکو

یوسفی از اراک: پرداخت شش ماه حقوق معوقه کارگران شرکت هپکو از سوی دولت ضمن این که جنبه ای مثبت محسوب می شود، نشان دهنده واگذاری غیرکارشناسی شرکت های دولتی به بخش خصوصی است.

# یارانه_نماینده

حسینی از قزوین: جناب آقای مطهری اخیرا مطرح کرده که چرا مردم باید یارانه بگیرند؟ مردم باید کار کنند و به دولت پول دهند! چرا آقای مطهری خودشان از دریافت حقوق در مجلس خودداری نمی کنند تا الگویی برای بقیه شهروندان باشند؟

# مترو_توقف

رهنما از تهران: تاخیر در حرکت قطارهای مترو در روز چهارشنبه مورخ 17 مهر در خط 4 کلاهدوز به ارم سبز باعث ازدحام مسافران در سکوها شد. به نظر می رسد قانون چهار دقیقه برای حرکت هر قطار در این خط رعایت نمی شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در 3مهر 1398 با عنوان «زباله - معاینه فنی» مشاور عالی و مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند با ارسال نمابری اعلام کرد: بیش از 80درصد ماشین آلات سنگین درحال فعالیت در سازمان مدیریت پسماند و حوزه حمل زباله، دارای معاینه فنی معتبر بوده و تعداد اندکی از آن که معاینه فنی ندارند، متوقف و در حال رفع اشکال جهت اخذ معاینه فنی از مراکز ذی ربط هستند.