آرشیو چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۰
ورزش
۱۷

گفت و گو با محمدعلی مجیری پس از کسب نخستین مدال طلا در رده بزرگسالان ووشو

ثابت کردم ایران شایستگی اش را دارد

شاید او اولین طلایی ایران در مسابقات قهرمانی جهان در رشته ووشو نباشد اما بدون شک یکی از بهترین های این رشته است. محمدعلی مجیری کاری کرد کارستان. او در شرایطی مدال طلای تالو را از آن خودش کرد که کشورهای آسیای شرقی در این رشته ورزشی جزو بهترین ها هستند.  علی از این اتفاق بسیار خوشحال است، آن قدر که نمی تواند شادمانی اش را پنهان کند: «واقعا خوشحال هستم و به خودم می بالم. خدا را شکر که توانستم مدال طلا را به دست بیاورم.»

 خوشحالی ای که داری با هیچ چیز قابل وصف نیست درست است؟

از این که توانستم در مسابقات قهرمانی جهان به موفقیت برسم خوشحالم. با انگیزه بالا و بدون استرس فرم را اجرا کرده و خوشحالم که تلاش ها جواب داد.

 سرمربی تیم ملی هم کمک بزرگی به تو کرد درست است؟ خود فرشاد عربی یکی از بهترین ها در این رشته بود.

فرشاد عربی سرمربی تیم ملی، صحبت های زیادی با من انجام داد که این مساله سبب شد با توان و انگیزه بیشتری کارم را ادامه دهم.

 این برای نخستین بار بود که در مسابقات جهانی شرکت می کردی درست است؟

بله، اولین بار بود که در رده بزرگسالان در این رقابت ها شرکت می کردم. شرایط این رده متفاوت است و شاید چند روز پس از مسابقات، به ارزش واقعی مدال طلای جهان پی ببرم.

 کمی درباره مدالی که گرفتی حرف بزن. کار خیلی سخت و بزرگی را انجام دادی.

از سال گذشته کارمان را آغاز کردیم و اردوهای کوتاه مدتی داشتیم. سپس از اوایل امسال نیز اردوهای جوانان و در ادامه بزرگسالان آغاز شد. در این مدت سرمربی تیم ملی کمک زیادی به من کرد تا معایب فرمم را برطرف کنم.

 حرفی مانده که بزنی؟

خوشحالم که در تالوی ایران خودم را ثابت کردم. من هنوز ابتدای راه هستم و امیدوارم این راه ادامه داشته باشد تا باز هم بتوانم برای ایران مدال بیاورم.