آرشیو یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۰
ورزش
۱۷

آغاز هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال

آمل، میزبان بازی حساس

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر والیبال از امروز و با انجام شش دیدار آغاز می شود. این در حالی است که دیدار تیم های خاتم اردکان و «شهداب» یزد در این هفته لغو شد. آن هم به دلیل سفر استانی ریاست جمهوری به این شهر و مخالفت شورای تامین با برگزاری این دیدار. نکته مهمی که برای بازی های این هفته وجود دارد جدال حساس شهرداری ورامین و کاله مازندران است. یکی مدعی قهرمانی است و با سه پیروزی در صدر جدول قرار دارد و دیگری یعنی کاله در رده چهارم است. سرمربی کاله بهروز عطایی است و شکی وجود ندارد که ورامینی ها کار سختی را در آمل خواهند داشت.

در دیگر دیدار امروز سایپا به مصاف سپاهان خواهد رفت. سایپایی ها هفته قبل مقابل تیم شهداب یزد مغلوب شدند و سپاهانی ها هم مقابل شهرداری گنبد تن به شکست دادند. یعنی شرایط دو تیم یک جورهایی برابر است و هر دو تیم برای این که در کورس باقی بمانند نیاز به پیروزی در این رقابت را دارند.

امروز اما شهرداری گنبد و شهروند اراک هم دیداری دیگر از هفته چهارم را برگزار خواهندکرد. براساس پیش بینی خیلی از کارشناسان شهرداری گنبد نباید بازی سختی مقابل شهروند اراک داشته باشند. نماینده اراکی ها در دو بازی مغلوب شده است و در یک بازی هم به دلیل شرایط بد مالی نتوانست در لیگ حضور داشته باشد. این اتفاق باعث شده تا اراکی ها بدون امتیاز در قعر جدول قرار گرفته باشند.

در مریوان هم یکی از بازی های خوب لیگ برگزار خواهد شد. مصاف یک تیم پر ستاره (شهرداری ارومیه) با تیمی تازه وارد از مریوان، یعنی راه یاب ملل. شاگردان مصطفی کارخانه در این مسابقه مهمان هستند و اگر در این بازی پیروز شوند می توانند به روند رو به رشد خودشان ادامه دهند. راه یاب هم با وجود نمایش خوبی که در این چند هفته داشته است در دو بازی شکست خورده و با یک امتیاز و یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارد. شهرداری ارومیه این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل این تیم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

هفته چهارم؛ یکشنبه 98/8/19 (اسامی تیم های میزبان اول آمده است)

 راهیاب ملل مریوان شهرداری ارومیه

 فولاد سیرجان ایرانیان پیام خراسان

 خاتم اردکان شهداب یزد

 کاله مازندران شهرداری ورامین

 سایپا تهران فولاد سپاهان اصفهان

 شهروند اراک شهرداری گنبد

 پیکان تهران این هفته استراحت دارد.