آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

  # ارتش - سپاه

شجاعیان از تهران: ارتش و سپاه دو بازوی مقتدر کشور و حامی مردم هستند و تقویت این دو سازمان، تقویت جمهوری اسلامی ایران است و حمایت مردم از ایشان نیز گواه این موضوع است.

 # رهبری  - نصایح

عرفانی از تهران: این که رهبر معظم انقلاب درخصوص تحولات منطقه مواضع حکیمانه اتخاذ می کنند و مقامات کشور را به برقراری امنیت سفارش می کنند، جای تامل و توجه فراوان دارد. باید حکام منطقه نصایح رهبر فرزانه را سرلوحه راهبردی کشور خود قرار دهند.

 # ساختمان _ نیمه - کاره

رهگویی از قزوین: بیش از 12 سال است که یک ساختمان 15 طبقه در خیابان طالقانی در حال ساخت است و کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته است. متاسفانه تعلل در تکمیل این پروژه باعث زشتی شهر و دشواری رفت وآمد مردم در این محدوده شده است.

 # وام  - اولی

اسکویی از تهران: وام مسکن با اوراق که سود بالایی دارد افزایش پیدا کرد، چرا که به نفع بانک مسکن است، ولی وام مسکن اولی ها به خاطر سود کم هیچ افزایشی نداشته است.

 # پیش   -فروش  - خودرو

محسنی از تهران: چرا وقتی خودروسازان هنوز خودروهای پیش فروش شده را تحویل نداده اند اقدام به فروش فوری خودرو می کنند؟ به نظر می رسد حمایت دولت از خودروسازان برای آنها کم بوده و به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند.

 # سنندج  - آب شرب

خامسی از سنندج: آب شرب شهر سنندج نامطبوع است و مزه بدی می دهد و دیگر قابل آشامیدن نیست. با وجود پیگیری های فراوان، ولی مسوولان آب و فاضلاب این شهر اقدامی صورت نداده اند.

 # میرداماد - نیمکت

زارعی از تهران: از شهرداری منطقه 3 درخواست می شود تعدادی صندلی در پیاده روی بلوار میرداماد برای استراحت شهروندان نصب کنند.