آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

امیری، قهرمان جهان شد

 درادامه هفتمین روزاز رقابت های پارادوومیدانی قهرمانی جهان درامارات، حامد امیری در رشته پرتاب نیزه  قهرمان شد و توانست سهمیه بازی های پارالمپیک را به دست آورد.    

 توقف تیم فوتبال المپیک

 تیم فوتبال المپیک درنخستین بازی تدارکاتی خود در برابراندونزی به تساوی رسید ومتوقف شد و تلاش بازیکنان ایران برای رسیدن به گل دوم نتیجه ای نداشت واین مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.    

 تاج: ملی پوشان مشکلی ندارند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی برای بازی با عراق هیچ مشکلی ندارد وامیدوارم برنده مسابقه شویم. مهدی تاج عنوان کرد: فدراسیون هتلی بسیار خوب وامکاناتی را فراهم کرده وهیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد تا در بازی با عراق موفق باشیم.وی ادامه داد: فدراسیون اردن همکاری لازم را با ما داشته و کاروان ایران بدون معطلی به هتل رفته است که ازاین بابت باید ازمسئولان تشکر کرد. هیچ مسئله و حاشیه ای وجود ندارد. عراق کشورهمسایه ما می باشد وهمیشه همسایه ما خواهد بود.    

 اولاد ،مدال برنز گرفت

مهدی اولاد درمسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان و درماده پرتاب دیسک صاحب مدال برنز شد. مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان درامارات درحال پیگیری است.     

وزنه برداران در راه ترکیه

تیم های ملی وزنه برداری مردان و بانوان ایران برای حضور درمسابقات بین المللی نعیم سلیمان اوغلو، امروزعازم ترکیه می شوند. الهام حسینی و پریسا جهانفکریان ، ایوب موسوی ، رضا بیرانوند وسهراب مرادی دراین رقابت ها حاضر هستند.    

 شجاعی: ملی پوشان با انگیزه هستند

کاپیتان تیم ملی گفت: بازی با عراق حساس است و برای این دیدار انگیزه داریم. شجاعی گفت: مطمئنا بازی مهمی برای ما می باشد. دراین مدت کوتاه سعی کردیم تیم عراق را آنالیز کنیم و می دانیم که تیم خوبی دارد وبازی سختی در پیش رو داریم.وی افزود: ما هم برای این بازی آماده هستیم و انگیزه داریم. درواقع می خواهیم بازی قبلی که درآن خوب نبودیم را جبران کنیم و بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.     

کاتانچ:  بازی با ایران خطرناک است

سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار با ایران گفت: بدون شک اگر بازی های ما در بصره برگزار می شد متفاوت بود.کاتانچ گفت: هدف اصلی ما دراین دیدار پیروزی است اما باید دراین بازی با واقع نگری به میدان برویم چون مقابل تیمی خطرناک ومشهوری بازی داریم.