آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۶۴
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

بیماردرمانی یا بیمارآزاری؟! بیمارانی که دیابت داشته و به انسولین نیاز دارند، در مراجعه به مراکز درمانی، از جمله درمانگاه شهید نیکپور شماره 19 واقع در خیابان 17 شهریور، خیابان عجب گل که وابسته به سازمان تامین اجتماعی است اگر یک روز زودتر مراجعه کنند به آنها دارو نمی دهند. اما چنانچه دیرتر برای دریافت دارو مراجعه شود، بابت روزهای گذشته هم دارو نمی دهند. این مسئله درباره بیمارانی که از فشار خون بالا هم رنج می برند وجود دارد. بیمارانی که هر روز باید از دارو استفاده کنند، فقط برای یک ماه از سوی پزشکان این مرکز تجویز می شوند. چه اشکالی دارد حداقل برای مصرف دو یا سه ماه دارو در اختیار بیماران قرار دهند تا مجبور نباشند هر ماه با توجه به بعد مسافت و ترافیک خیابان ها این مسیرها را طی کنند.

از بیمه شدگان تامین اجتماعی

خلف وعده مسئولان سازمان آب: کارگران سازمان آب در مخازن آب رسانی مشکلات فراوانی را تحمل می کنند. نوع کار آنان 24 - 24 است. قرار بود با آمدن آقای بختیاری مشکل رفع شود، اما این مشکل به قوت خود باقی مانده است. هر مدیری که می آید قول می دهد به این موضوع رسیدگی کند، اما بعد از مدتی به فراموشی سپرده می شود. نوع قراردادهای ما هم برون سپاری است که قرار بود درست شود، اما این مشکل هم حل نشد. خلف وعده مدیران موجب نارضایتی کارگران سازمان آب از آنان شده است. امیدواریم با چاپ این پیام به مشکل کارگران رسیدگی کنند.

از کارگران سازمان آب تهران

معنای نامه آماده به خدمت چیست؟ پس از 29 سال سابقه کار، نامه ای از سوی کارگزینی  محل کارم به دستور رئیس موسسه به من دادند و گفتند از این پس خانه نشین شوم، اما حقوقم را می پردازند. برای اینکه حق و حقوقم ضایع نشود، به یکی از ادارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کردم، گفتند که متن نامه گنگ است. اگر تا دو ماه حقوقت را پرداخت نکردند، می توانید مراجعه و شکایت کنید. این هم سرنوشت و حاصل 29 سال تلاش بی حاصل.

علی از تهران