آرشیو شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۳
شهرستان ها
۵

استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد؛ توجه دستگاه های اجرایی مرتبط برای حل مشکلات مربوط به سوخت

زاهدان- خبرنگاررسالت: احمدعلی موهبتی با توجه به گستردگی و بعد مسافت بین شهری در جاده های استان، خواستار رفع مشکلات سوخت در سطح استان شد. ایشان در دیدار با دبیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، با اشاره به مشکلات پرداخت سهمیه سوخت مرزنشینان و نیز طرح های کدینگ و رزاق علی رغم توافق های انجام شده با وزارت نفت،  خواستار کمک ستاد در جهت حل مشکلات ذیربط شد. 

وی با اعلام آمادگی استان برای عرضه سوخت با قیمت های فوب خلیج فارس در مرز به صورت پایلوت، گفت: تامین زیرساخت های لازم برای این بحث را مورد تاکید قرار داد.

  استاندار به کمبود نیروی انسانی و امکانات دبیرخانه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با توجه به حجم کار و حوزه وسیع ماموریت، خواستار توجه ویژه به این بخش شد. دبیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیز با تصریح مشکلات اشاره شده،  گفت: ستاد برای حل مسائل استان تلاش خواهد کرد.

 وی با اشاره به اقدامات موثر و دستاوردهای خوب استان از پیگیری های مسئولین استان در این حوزه قدردانی کرد. 

 همچنین در این نشست مقرر شد در سفر قریب الوقوع دبیر کل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به استان، مباحث مطرح شده بررسی و جهت رفع مشکلات به دستگاه های اجرایی مسئول و اعضای ستاد منعکس و تدابیر لازم اتخاذ گردد.