آرشیو دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۷
صفحه آخر
۲۰

چند روش برای لاغری

کارشناسان می گویند یکی از مهم ترین مواردی که به کاهش وزن افراد کمک می کند استفاده از روش هایی پایدار و مستمر است که وقفه ای نداشته باشند.

به گزارش انتخاب، برخی از این روش ها عبارتند از :

قدم اول : از آنجا که آب به جلوگیری از پرخوری کمک می کند، متابولیسم شما را فرو می ریزد، نفخ را کاهش می دهد و مانع مصرف دیگر نوشیدنی های شیرین می شود، در نتیجه صدها کالری برای شما ذخیره می کند. ما اغلب عطش را با گرسنگی اشتباه می گیریم، بنابراین نوشیدن مقداری آب و 20دقیقه انتظار می تواند معده شما را پر کند و ممکن است اشتهای شما را نیز کاهش دهد و شما را از  پرخوری در صورتی که بدن به مواد غذایی برای سوخت نیاز ندارد، در امان نگه دارد.

قدم دوم: یکی از مهم ترین عوامل از دست دادن وزن موفق، دستکاری در محیط روزمره زندگی شماست. یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن همه وسوسه ها از آشپزخانه شروع می شود و بهتر است میوه و سبزیجات تازه را جایگزین همه خوراکی های ناسالم کنید.  سعی کنید رادیکال های آزاد را به خوراکی های خود بیفزایید و از فیبر و آنتی اکسیدان های بیشتری استفاده کنید.

قدم سوم: تلاش کنید از ابتدا تا انتهای روند کاهش وزن خود یک روند مداوم را حفظ کنید. درواقع سعی کنید رژیم و ورزش خود را متوقف نکنید. اگر قرار باشد مدام کاهش وزن خود را با اختلال رو به رو کنید، نتیجه چندانی نخواهید گرفت.