آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۳۰
ورزش
۱۷

کوتاه از ورزش

خداحافظی نیلی با صندلی قضاوت

علی نیلی، داور صاحب نام ایرانی پس از قضاوت دیدار پایانی مسابقات فینال تور جهانی تنیس در لندن رسما از کار داوری صندلی کناره گیری کرد.

در آن مسابقه استفانوس سیتسیپاس یونانی موفق شد با پیروزی 2 بر یک مقابل دومینیک تیم اتریشی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

نیلی که نشان طلای داوری و سرداوری تنیس دارد و یکی از سرشناس ترین داوران این رشته در جهان به شمار می رود، در طول 20 سال فعالیت حرفه ای خود داوری مسابقه های مهمی از جمله فینال های معتبر چهار گرنداسلم تنیس دنیا را به عهده داشت که از آن جمله می توان به دیدار پایانی مسابقات ویمبلدون 2015، آزاد آمریکا 2016 و 2019 و رقابت های فینال تور جهانی اشاره کرد.

نیلی قرار است از سال آینده به عنوان یکی از پنج ناظر تمام وقت اتحادیه تنیس مردان (ATP) و همچنین به عنوان مدیر بخش تکنولوژی نهاد داوران به فعالیت خود در حوزه داوری ادامه دهد.

تیم ملی فوتسال در تورنمنت چهارجانبه مشهد

تیم ملی فوتسال ایران برای آماده سازی مناسب در راه مسابقات قهرمانی آسیا از دهم آذرماه در تورنمنت فوتسال مشهد به میدان می رود. با توجه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی قهرمانی فوتسال آسیا در اسفند سال جاری، کمیته فوتسال تورنمنتی 4 جانبه را از 10 تا 13 آذر در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار می کند.

برنامه مسابقات به این صورت است:

یکشنبه 10 آذر

اسلواکی کویت (ساعت 14)

ایران بلاروس (18)

دوشنبه 11 آذر

اسلواکی بلاروس (14)

ایران کویت (18)

چهارشنبه 13 آذر

بلاروس کویت (14)

ایران اسلواکی (18)