آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۷
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی که به خاطر کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا حائز دریافت جایزه 10 هزار دلاری فدراسیون جهانی شده بود، چند ماه بود به دلیل تحریم ها نمی توانست این مبلغ را دریافت کند، اما با رایزنی های صورت گرفته این مشکل برطرف شد.

اردوی مرحله جدید تیم ملی بوکس کشورمان پس از پایان اردوی مشترک و دیدار دوستانه با تیم ملی ترکیه از روز جمعه 15 آذر ماه آغاز خواهد شد.با تصمیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی قرار است 22 بوکسور دعوت شده به اردوی تیم ملی پس از چند روز استراحت از روز جمعه خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد درخصوص مسابقات انتخابی جام بین المللی تختی که روزهای 17 و 18 آذر ماه در سالن هفت تیر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: غیر از نفراتی که اعلام شده اند و آنهایی که در مسابقات قبلی سهمیه جام تختی را دریافت کرده اند، باقی کشتی گیران تنها از انتخابی هفته آینده سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست می آورند. وی ادامه داد: علاوه بر لیست منتخب لیگ برتر که از سوی کادرفنی تیم ملی مشخص می شود، هیچ کشتی گیر دیگری اگر سهمیه نداشته باشد، بدون حضور در این انتخابی پیش رو سهمیه جام تختی را دریافت نخواهد کرد.

رقابت های جام جهانی وزنه برداری طی روزهای 19 تا 22 آذر به میزبانی شهر تیان جین در چین برگزار خواهد شد که علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان به عنوان یکی از اعضای هیئت ژوری در این مسابقات حضور خواهد داشت.

علی مجد آرا رئیس سابق ورزش همگانی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ضمن اعلام کناره گیری از انتخابات تاکید کرد که مهندسی در انتخابات قطعی است.

علی ذوالفقاری نخستین رئیس هیئت والیبال تهران پس از انقلاب اسلامی در سن 72 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. مراسم ترحیم این پیشکسوت والیبال فردا جمعه از ساعت 15 در مسجد جامع غدیر خم پاسداران برگزار می شود. سرویس ورزشی کیهان این ضایعه را به خانواده ذوالفقاری و جامعه والیبال تسلیت می گوید.