آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۰
ورزشی
۱۱

گوناگون

پیروزی ایران مقابل کره

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان درپنجمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه  برابر کره جنوبی  با نتیجه 75 بر 63 به پیروزی دست یافت.    

 تلاش برای صعود والیبال

داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، جلسه ای را با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برگزار کرد، این جلسه آغاز رسمی راه والیبال ایران برای کسب سهمیه المپیک بود.مسابقات والیبال انتخابی المپیک درآسیا، 17 دی  درچین برگزار خواهد شد و تیم ملی  ایران با تیم های چین، قزاقستان و چین تایپه همگروه است.    

فیفا بدهی استقلال را داد

فدراسیون بین المللی فوتبال با پرداخت مطالبات پروپیچ ازمحل درآمدهای باشگاه استقلال، پرونده این بازیکن با آبی پوشان را مختومه اعلام کرد.    

حیدری مربی امیدها شد

سپهر حیدری کاپیتان سال های نه چندان دورتیم پرسپولیس به کادر فنی تیم امیدهای این باشگاه اضافه شد. و به عنوان دستیارمنصورهاشمی در تیم امید فعالیتش را آغاز کرد.    

قهرمانی بلاروس در مشهد

 تیم ملی فوتسال در دومین دیدار خود در تورنمنت بین المللی مشهد به مصاف بلاروس رفت که این بازی با نتیجه سه بر دو به سود بلاروس به پایان رسید.به این ترتیب تیم ایران با کسب تنها یک امتیازدراین تورنمنت سه جانبه با تفاضل گل بهتر نسبت به اسلواکی به مقام دوم رسید! بلاروس هم عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد.    

پرواز تیم منتخب کشتی

تیم منتخب کشتی آزاد امروز برای حضور در رقابت های بین المللی جام آلانز راهی کشور روسیه می شود.این رقابت ها از روز 15 آذرماه در قفقاز روسیه برگزار می شود.    

 مطهری: ذوب آهن با انگیزه است

مطهری مهاجم تیم ذوب آهن گفت: وضعیت تیم خوب است. خوشبختانه تا حدودی از بحران خارج شدیم و دردوبازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم. بازیکنان هم برای تقابل با پرسپولیس وپیروزی دراین مسابقه انگیزه زیادی دارند. امیدوارم دراین بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم.     

کالدرون: به پرسپولیس اطمینان دارم

 کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس گفت: 9 سال است پرسپولیس درخانه ذوب آهن پیروز نشده است و من به تیم خودم اطمینان خوبی دارم. و بازی امروزبرای هردو تیم سخت است.