آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۲
زندگی
۱۳

حق با شماست

#بیمه - حافظ

گوران از قائمشهر:  بیمه آتیه سازان حافظ از پرداخت هزینه های پزشکی به بهانه های مختلف مانند قرار دادن چند بیماری در یک گروه و پر شدن سقف پرداختی سر باز می زند. چرا نظارتی بر عملکرد شرکت های بیمه ای وجود ندارد؟

#جبران - اغتشاش

کاکاوند از شیراز: از دولت محترم درخواست می شود نسبت به جبران هزینه های خسارت دیدگان در اغتشاشات اخیر اقدام عاجل کند.

#شهرداری - هوا

شایسته از تهران:  با وجود طرح های گوناگون و البته درآمدزای شهرداری تهران برای مقابله با آلودگی هوا، خیلی زود آلودگی، شهر تهران را فرا گرفت و وضعیت بحرانی ایجاد شد.

#مسوول  - پاسخگو

قهرمانی از کرمانشاه:  طبق بخشنامه معاون اول کشور، وزرا، استاندارن و مسوولان عالی کشور باید به مردم وقت ملاقات دهند، ولی جهاد دانشگاهی و استانداری کرمانشاه این وقت را به مردم نمی دهند. چرا؟

جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه شنبه مورخ 5/9/98 با عنوان «حمل ونقل عمومی» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: دلیل اصلی شلوغی و ازدحام جمعیت در ایستگاه های مترو به خاطر اعتماد و استقبال بیش از حد مسافران از این وسیله حمل ونقل عمومی است؛ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه به عنوان ایمن ترین و سریع ترین وسیله حمل ونقل ریلی درون شهری کشور، همواره سعی کرده تا بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران خود ارائه دهد؛ این شرکت تلاش می کند ان شاء الله با ورود قطارهای جدید، میزان ظرفیت جابه جایی ناوگان متروی تهران و حومه را افزایش داده و رضایت هر چه بیشتر شهروندان و مسافران محترم را فراهم آورد و به بهترین نحو ممکن پاسخگوی اعتماد این عزیزان باشد.