آرشیو یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۴۴
فرهنگ
۹

یک تهیه کننده با حاشیه های غلیظ

مهران برومند از کسانی است که سینما را با دستیار کارگردانی شروع کرده است. نام او پای طرح هایی مانند قارچ سمی، حمله به اچ 3 و انعکاس به چشم می خورد. با این حال احتمالا بتوان با جرات مجموعه های شاهگوش، دندون طلا و ماه تی تی را مهم ترین طرح هایی دانست که برومند به عنوان تهیه کننده در آنها مشارکت داشته است. آخرین طرح اما در یکی دو سال اخیر به شدت سر و صدا به پا کرد.

سریال شبکه نمایش خانگی ماه تی تی چهره ها و نام های سنگین تلویزیونی و سینمایی را به دنبال خود می کشید از داوود میرباقری به عنوان کارگردان گرفته تا بازیگرانی مانند جمشید مشایخی و لیلا حاتمی و پیمان معادی. با این حال پاشنه آشیل این طرح که سرمایه گذارش بود در نهایت آن را در پیچ و خم پیش تولید متوقف کرد.

گویا منشا سرمایه گذاری ماه تی تی به حسین هدایتی باز می گشت. طبق گزارش جوان آنلاین، مهران برومند تهیه کننده ماه تی تی گفته بود 15 میلیارد تومان هزینه تولید این سریال است و حتی بخش هایی از آن هم تصویربرداری شده و پس از حل مشکل حامی مالی، یعنی هدایتی، دوباره از سر گرفته می شود. تقدیر اما این بود که طرح برای همیشه متوقف شود.

اردیبهشت سال جاری حکم قضایی حسین هدایتی صادر شد. غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا هفت ماه قبل اعلام کرده بود که دادگاه ویژه مبارزه با جرایم اقتصادی همچنین هدایتی را به محرومیت دائم از مشاغل دولتی و رد مال معادل 488 میلیارد تومان به نفع بانک سرمایه محکوم کرده است. با این اوصاف طرح ماه تی تی هم برای همیشه در تعلیق ماند و برومند آن را به بایگانی سپرد. حالا هم که در این روزها مست عشق را در ترکیه جلوی دوربین برده است.