آرشیو شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۴
ورزش
۱۴

خبر

وزیری با غلبه بر هم تیمی خود صاحب سهمیه المپیک شد

مسابقات تیروکمان انتخابی المپیک با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی ریکرو در تایلند پیگیری شد. در این مرحله از مسابقات میلاد وزیری در رقابت با نماینده ای از ویتنام با نتیجه 6 بر 5 شکست خورد و راهی مرحله رده بندی شد. امین پیرعلی، دیگر کماندار ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات هم دیدار خود در این مرحله را برابر حریفی از ویتنام برگزار کرد. او در این رقابت با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و راهی مرحله رده بندی شد. به این ترتیب دیدار رده بندی مسابقات ریکرو انتخابی المپیک میان میلاد وزیری و امین پیرعلی برگزار شد. در این رقابت وزیری با نتیجه 6 بر صفر هم تیمی خود را شکست داد و سهمیه المپیک را گرفت.

قرارداد بازیکن برزیلی پرسپولیس فسخ شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از فسخ قرارداد بازیکن خارجی این تیم خبر داد و تاکید کرد که به زودی یک مهاجم دیگر جایگزین او خواهد شد. جونیور براندائو، مهاجم اهل کشور برزیل که با رقمی قابل توجه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته بود تا مشکلات خط حمله این تیم را حل کند، با آماری ضعیف و پرانتقاد به یک نیمکت نشین تبدیل شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقادات مطرح شده به دنبال راه حلی برای فسخ قرارداد او بودند. محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، روز پنجشنبه خبر از توافق باشگاه با این بازیکن برای فسخ قرارداد داد. انصاری فرد تاکید کرد این باشگاه به زودی یک مهاجم گلزن خارجی را به خدمت خواهد گرفت.

گل «خلیل زاده» به الاهلی نامزد بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا

 با پایان یافتن فصل 2019 لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا، نامزدهای بهترین گل به ثمررسیده در این فصل را اعلام کرد که گل مدافع پرسپولیس به الاهلی عربستان در مرحله گروهی نیز بین نامزدها قرار دارد. در آن مسابقه پرسپولیس توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد که گل نخست سرخ پوشان را شجاع خلیل زاده به زیبایی وارد دروازه تیم عربستانی کرد. آن گل به عنوان زیباترین گل هفته لیگ قهرمانان انتخاب شد و اکنون در نظرسنجی بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا باید با 9 گل دیگر رقابت کند.