آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۲۵
صفحه اول
۱

سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.

با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظر مردم

بسته معیشتی فقط از طریق تلفن همراه/ یک شهروند: جهت انجام امور مربوط به بسته حمایتی باید از طریق تلفن همراه سرپرست خانوار اقدام کرد. اگر فردی تلفن همراه نداشته باشد تکلیفش چیست؟ چرا نمی توان از طریق تلفن همراه فرد دیگری مانند برادر یا خواهر امور مربوط به بسته معیشتی را انجام داد؟

سهمیه بنزین آموزشگاه های رانندگی/ آقای نجفی زاده: چرا دولت سهمیه بنزین برای آموزشگاه های رانندگی در نظر نگرفته است. با این وضعیت ما مجبور به افزایش تعرفه های خود هستیم.

دریافت نکردن یارانه بنزین/ پرویز غلامی: بنده جزو افرادی هستم که یارانه سوخت را دریافت نکرده ام و با توجه به اینکه خانواده 5 نفری هستیم، در خانه استیجاری زندگی می کنیم و یک خودرو رنو مدل 69 دارم. بنده با این شرایط چرا نباید یارانه بگیرم؟ در حال حاضر 10 لیتر بنزین هم می خواهم بزنم برایم سخت شده است.

تجدید نظر در قیمت بنزین/ یک شهروند از شهرستان شهریار: از دولت محترم می خواهم نسبت به قیمت بنزین تجدید نظر کنند. شرایط زندگی برای مردم خیلی سخت شده. شخصی که خودرو قسطی خریده تا با آن کار کند الان برای یک باک بنزین باید 120 هزار تومان پرداخت کند و در نهایت 80 الی 100 هزار تومان می تواند کار کند. افزایش قیمت بنزین روی بیشتر اقلام تاثیر گذاشته مانند نان، برنج، گوجه فرنگی و...

نداشتن گاز شهری در پایانه حمل و نقل بزرگ تهران/ محمد باقر کردی: پایانه حمل ونقل بزرگ تهران مدت 18 سال است که افتتاح شده و هنوز گاز شهری ندارد و از کپسول گاز استفاده می کنیم.

مزایای بازنشستگان فرهنگی/ آقای کاسب: رزمندگان بازنشسته فرهنگی هیچ امتیاز و مزایایی ندارند. این در حالی است که شاغلان رزمنده از امتیازات بسیار زیادی برخوردار هستند. از مسئولان محترم تقاضا داریم که به فکر معیشت بازنشستگان رزمنده نیز باشند.

عدم دریافت یارانه معیشتی/ یک شهروند از ملایر: دارای مشکلات بسیاری هستم اما نمی دانم که چرا یارانه به اینجانب تعلق نگرفته است؟