آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۷۲۵۴
اقتصادی
۹

توییتر

 سیل در سیستان و بلوچستان باعث شد بسیاری از کاربران در توئیتر به سیلاب های بهار اشاره کنند و این سوال را مطرح کردند با وجود آن تجربه تلخ، برای کنترل سیلاب چه اقداماتی انجام گرفته است؟ کاربری نوشت: بارندگی در استانی مانند سیستان و بلوچستان یا استان های جنوبی که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند، نعمت است اما به خاطر سیل خسارت های زیادی به شهرها و روستاها وارد می شود.

 کاربر دیگری به اجرای برنامه های آبخوان داری و آبخیزداری اشاره کرده و نوشت: با کاهش بارش ها در سال های گذشته، این برنامه ها هم تعطیل شد در حالی که با آبخوان داری می توان با ذخیره آب آثار خشکسالی را کاهش داد.

 توقف تولید خودرو پراید132 نیز واکنش های زیادی در توئیتر به دنبال داشت. کاربران زیادی توقف تولید این خودرو را کمک بزرگی به افزایش ایمنی دانستند اما برخی کاربران نیز نسبت به توقف تولید ابراز تردید کردند. کاربری نوشت: فراموش نکرده ایم که چند مدل خودرو سال ها است که قرار است دیگر تولید نشود اما نه تنها تولید ادامه دارد بلکه قیمت آنها هر سال افزایش پیدا می کند. طبق برنامه اعلام شده، از سوی شرکت خودرو ساز، خودروهای پراید 111 و پراید 131 هم در چند ماه آینده از چرخه تولید کنار گذاشته می شوند.