آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۶
رسانه: شبکه
۷

خبر

رسانه باید غم زدا باشد

شاه آبادی گفت: نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یاس و ناامیدی و سوال و شبهه در بین ملت است.

به گزارش جام جم، حمید شاه آبادی، معاون صدای رسانه ملی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در قزوین با بیان این که اولویت امروز رسانه های داخلی بررسی نقاط و موضوعاتی که دشمنان روی آنها دست گذاشته اند، است، گفت: در این میدان نبرد باید با کمک اندیشه های دینی، حرفی برای گفتن داشته باشیم.

شاه آبادی با تاکید بر این که نگاه و اندیشه اسلامی و استکبارستیز ملت ایران، سرمنشایی برای مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: انتقام از مردم و ناامید کردن ملت، راهی است که دشمن انتخاب کرده و نگاه دشمن برای بازدارندگی ملت ایران در مسیر تمدن بزرگ اسلامی، ایجاد یاس و ناامیدی و سوال و شبهه میان ملت است. شاه آبادی خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی همه مولفه های شادی و سرگرمی مبتنی بر آگاهی موجود است و کسانی که قلم به دست می گیرند باید با آگاهی کامل در این حوزه گام بردارند.

وی افزود: مایوس کردن مردم و قرائت های متفاوت از یک موضوع واحد، می تواند بی تفاوتی را به مردم القا کند و قلم رسانه زمانی می تواند آگاه بخش باشد که غمی را از دل بردارد.

به گرگ ها اعتماد نکنید!

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی در شبکه اجتماعی خود نسبت به بعضی جریانات مشکوک هنری، واکنش نشان داد.

به گزارش جام جم، محمدحسین رنجبران در توییتر خود با اشاره به برخی اقدامات مشکوکی که در پوشش هنری صورت می گیرد نوشت: هنرمندان عزیز ما به آقای گرگی که لباس میش پوشیده و خانم ملونی که برچسب اعتماد به خود زده است و دائم به آنها زنگ می زند که علیه تلویزیون و نظام، در شبکه های مجازی پست منتشر کنند و حتی تحت فشارشان می گذارند، توجه نکنند. آنها همچون اربابانشان که در روز روشن ترور فیزیکی انجام می دهند می خواهند چهره های کشور را ترور شخصیتی کنند.