آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۷۶
زندگی
۱۳

حق با شماست

# هرس -درخت

بلقار از تهران:  از شهرداری منطقه 19 درخواست می شود درختان خیابان شهید بهشتی واقع در خانی آباد نو را هرس کند.

# پل -سفید - ترافیک

زارع از تهران: سال هاست پل سفید شاهد ترافیک سنگین خودروهای عبوری است، ولی هیچ اقدامی بابت ساخت جاده جایگزین یا پل جدید صورت نگرفته است.

# تاکسی _آنلاین

قاسم نژاد از تهران:  بسیاری از رانندگان تاکسی های آنلاین درخواست سفر برای مسیرهای کوتاه را قبول نمی کنند و این موضوع باعث مشکلاتی برای مسافران شده است.

# سبد_معیشتی  

رهگو  از قزوین: مادر من یک زن تنها و بدون درآمد است، ولی سبد معیشتی دریافت نکرد. چرا؟ این درحالی است که صاحبخانه مادرم که 10 واحد آپارتمان دارد، مشمول این سبد حمایتی شد.

#تشکر- سپاه

رضایی از تهران: از سپاه پاسداران بابت انتقام خون سردار سلیمانی و نشان دادن قدرت جمهوری اسلامی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز چهارشنبه 18/10/1398 با عنوان «مترو - وعده» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: هدف شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه این است که با تلاش حداکثری در استفاده بهینه از ظرفیت خط سه و رفع هر چه سریع تر مشکلات فنی بتواند بهترین امکانات و خدمات را به شهروندان و مسافران گرامی ارائه دهد و رضایت کامل آنها را فراهم کند. گفتنی است در راستای سرویس دهی و خدمات رسانی هرچه بیشتر به مسافران محترم، فاصله حرکت قطارهای خط سه در زمان کوتاهی، در ساعات پیک مسافری از 8دقیقه به 5/7دقیقه و درحال حاضر به 7دقیقه کاهش یافته است. این شرکت تلاش می کند با ورود قطارهای جدید، میزان ظرفیت جابه جایی ناوگان متروی تهران و حومه از جمله خط سه را افزایش داده و رضایت هر چه بیشتر آنها را فراهم آورده و به بهترین نحو ممکن پاسخگوی اعتماد این عزیزان باشد.