آرشیو چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۸۰۴
ورزش
۱۸

جهان ورزش

واکنش به سرمربی جدید بارسلونا

فارس : باشگاه بارسلونا ارنستو والورده را برکنار و کیکه ستین را به عنوان جانشین او معرفی کرد. ستین در باشگاه های لاس پالماس و رئال بتیس مربیگری کرده است. رسانه های مختلف جهان نسبت به حضور این مربی در بارسلونا واکنش نشان دادند. ازجمله هفته نامه کیکرآلمان نوشت: پیش بینی می شد که والورده به درب خروج راهنمایی می شود، اما ستین جانشین او مربی گمنامی است. روزنامه فیگارو، چاپ پاریس هم نوشت ستین شیفته فوتبال زیبا و شاگرد مکتب کرایوف است.

ثروتمندترین باشگاه های فوتبال دنیا

تسنیم : براساس اعلام «دلویت»، شرکت حسابرسی آمریکایی که بزرگ ترین شرکت خدمات حرفه ای در جهان به شمار می رود، باشگاه بارسلونا با درآمد 840 میلیون یورویی از حق پخش تلویزیونی، اسپانسرها و فروش بلیت در طول فصل 19-2018 برای اولین بار ثروتمندترین باشگاه جهان لقب گرفت. رئال مادرید در این فهرست با یک پله سقوط و با درآمد 757 میلیون یورویی در مکان دوم و منچستریونایتد بدون تغییر جایگاه با درآمد 711 میلیون یورویی سوم است.

یک آفریقایی به دنبال خرید آرسنال

ورزش سه : ثروتمندترین مرد آفریقا خبر از تمایل به خرید باشگاه آرسنال داد. آلیکو دانگوت گفت: «من می خواهم باشگاه آرسنال را خریداری کنم، اما درحال حاضر باید بگویم ما 20 میلیارد دلار روی یک پروژه سرمایه گذاری کرده ایم و این موضوعی است که من می خواهم روی آن تمرکز کنم. فعلا در تلاش هستم که ساخت شرکتم را تمام کنم و بعد از آن در سال 2021 اقدام به خرید باشگاه آرسنال خواهم کرد.

واکنش مولر به جدایی از بایرن

ایسنا : مهاجم باتجربه بایرن مونیخ به احتمال جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد. توماس مولرگفت: «فعلا تنها روی فصل جاری تمرکز دارم و امیدوارم که با موفقیت به پایان برسد. تابستان با باشگاه صحبت خواهم کرد و باید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مدتی قبل هم اخبار زیادی در مورد جدایی من منتشر شد، اما در نهایت حالا اینجا هستم.»

سرمایه گذاری کلان در فرمول یک

ایسنا : عربستانی ها که اخیرا بازی های سوپرجام فوتبال اسپانیا را در کشور خود انجام دادند حالا به فکر سرمایه گذاری در مسابقات فرمول یک هستند. سران این کشور پیشنهاد 50 میلیون پوندی برای میزبانی این رقابت ها را به سران فرمول یک ارائه کرده بودند که با موافقت روبه رو شده است. این رقابت ها از سال 2021 برگزار می شود.