آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۴۸۲۵
ورزش
۱۸

جهان ورزش

شکایت باشگاه اینتر از تیم بکام

تسنیم : باشگاهی که دیوید بکام 10 درصد سهام آن را در اختیار دارد و قرار است از ماه آینده اولین فصل حضورش را در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا (MLS) تجربه کند، سال 2018 با نام تجاری «اینتر میامی» تاسیس شد و نماد آن هم شباهت فراوانی به نماد آبی و مشکی پوشان شهرمیلان دارد. به همین دلیل باشگاه اینترایتالیا از همنام آمریکایی اش به اتهام کپی برداری از نام این باشگاه شکایت کرده و این اتفاق ثمربخش نیز بوده است.

هزینه سولسشایر برای یونایتد

فارس : معاون باشگاه منچستر یونایتد از میزان هزینه ای که اوله گنارسولسشایر برای این باشگاه ایجاد کرده صحبت کرد. اد وودوارد گفت: «اوله در حد توان خود برای تیم تلاش کرده است. در اینکه همیشه انتظارات از باشگاه منچستر بالا است، شکی وجود ندارد. سولسشایر از زمان سرمربی خود بیش از 235 میلیون یورو خرج کرده است و بازیکنان با نظر مستقیم وی و کمیته استعدادیابی باشگاه به خدمت گرفته شده اند. زمان خیلی مسائل را تغییر و نشان خواهد داد.»

تمجید از تاثیرگذاری پپ

ورزش سه : ستاره آرژانتینی و سابق رئال مادرید، به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت. خورخه والدانو گفت: «لیورپول کاملا مشخص و با برنامه ریزی بازی می کند. آنها حتی در زمان دفاع کردن هم به شما حمله می کنند.به طورمشخص آنها در دو سال گذشته بدون توقف در حال پیشرفت هستند. با وجود همه اینها اما فکر می کنم که هیچ کسی به اندازه گواردیولا روی فوتبال تاثیر نگذاشته است. پپ در هر تیمی بوده آنها را متحول کرده است.»

واکنش عجیب مورینیو به کچل کردن

فارس : سرمربی تاتنهام، صحبت های جالبی درباره ظاهر جدید خود مطرح کرد. ژوزه مورینیو درخصوص اینکه موهایش را کچل کرده گفت: «من خوابیدم (روی صندلی آرایشگر) و وقتی از خواب بیدار شدم اوضاع موهایم خیلی بد بود و به او گفتم: «شماره یک را بیاور. امیدوارم که دوباره و سریع موهایم رشد کند!»

انگیزه مضاعف ایتالیا

تسنیم : سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از انگیزه بالای خود و بازیکنانش برای حضور در جام جهانی قطر صحبت کرد. روبرتو مانچینی گفت: «تیم ما مشکل کمبود انگیزه ندارد به خصوص بعد از ناکامی مان برای صعود به جام جهانی 2018. باید غیبت در جام جهانی قبلی را جبران کنیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و بازی ها مقابل رقبای بزرگ در مسابقات یورو محکی مهم برای ما هستند.»