آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۳
شهرستان ها
۷

410 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی کرمانشاه اهدا شد

410 سری جهیزیه از سوی اداره کل بهزیستی استان و با مشارکت استانداری کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به مددجویان این نهاد حمایتی اهدا شد.

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این آیین اظهار داشت: اکثر زوج هایی که این جهیزیه ها را دریافت می کنند مربوط به مددجویان مناطق شرق و غرب استان هستند.

وی با بیان اینکه این چهارمین مرحله اعطای جهیزیه به مددجویان بهزیستی استان است، افزود: مراحل اول و دوم به ترتیب با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و مراحل سوم و چهارم نیز با مشارکت استانداری انجام گرفته است.

رضوان مدنی افزود: در 2 مرحله اول بیش از 160 سری جهیزیه تهیه و به مددجویان مناطق اورامانات و دالاهو تحویل شد و مرحله سوم نیز 117 مورد جهیزیه به مددجویان شهرستان کرمانشاه اختصاص یافت.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تخریب 2هزار و 577 واحد مسکونی مربوط به مددجویان زیرپوشش بهزیستی در جریان زلزله 7/3 ریشتری سال 96، گفت: خوشبختانه با حمایت های صورت گرفته و پرداخت هزینه ای به میزان 25 میلیارد و 814 میلیون تومان توانستیم همه این واحدها را بازسازی و تحویل صاحبان آنها بدهیم.

وی همچنین به دیگر اقدام صورت گرفته در حوزه مسکن مددجویی نیز اشاره کرد و گفت: طی قرارداد متعقد شده میان استاندار کرمانشاه و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شده 100 واحد مسکونی نیز برای خانواده هایی که از 2 معلول نگهداری می کنند ساخته شود.

رضوان مدنی تصریح کرد: تلاش می کنیم کار تامین زمین برای احداث این 100 واحد را تا پایان سال جاری به اتمام رسانده و عملیات ساخت و ساز از ابتدای سال آینده آغاز شود.