آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۰۳
شهرستان ها
۷

کشف بالغ بر 2 تن مواد مخدر در 2 استان جنوبی

نیروهای انتظامی استان یزد و هرمزگان طی عملیات های جداگانه ای دو هزار و 338 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: یک هزار و 22 کیلوگرم مواد مخدر شامل 948 کیلوگرم تریاک و بقیه حشیش در جاده های حوزه استحفاظی این استان از پنج دستگاه خودرو عبوری کشف شد.

سرتیپ محمدرضا میرحیدری افزود: در این ارتباط هشت متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.  وی ادامه داد: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از استان های جنوب و شرق کشور به تهران و شمال داشتند.

همچنین فرمانده انتظامی استان هرمزگان هم گفت: ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 72 ساعت گذشته یکهزار و 250 کیلوگرم انواع مواد را کشف و ضبط کردند.

سرتیپ غلامرضا جعفری، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل یک هزار و 51 کیلو تریاک، 113 کیلو و 802 گرم حشیش، 67 کیلو و 769 گرم هروئین و 16 کیلو و 256 گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر استان و همکاری ماموران انتظامی استان در شهرستان های تابعه استان کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای انتظامی 15 دستگاه خودرو سبک و سنگین و هفت دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و 19 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به عملیات دیگری از نیروهای انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ با بیش از 66 کیلو هروئین در شهرستان حاجی آباد خبر داد و گفت: ماموران انتظامی فارغان شهرستان «حاجی آباد» حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه پیکان وانت مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو 61 بسته هروئین به وزن 66 کیلوگرم  کشف کردند و متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.