آرشیو چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۳۶۴۰
روزنامه فردا
۱۶
صدای خیابان

هراس هایی که با ما دویده اند

سامان موحد

ویکی پدیا مدخلی جذاب به اسم «فهرست هراس ها» دارد. مجموعه جالبی از ترس هایی که انسان ممکن است به آن مبتلا شود را در آن می بینید. سرزدن به آن بد نیست و ممکن است بفهمید برخی ترس های عجیبی که در وجودتان است، چه اسم علمی دارد و تا چه حد در دنیا شایع است. بزرگ ترین ترسی که با بیشتر انسان ها همراه است، ترس از آینده است. این آینده برای خیلی ها می تواند خیلی دور باشد و برای برخی ها در حد همین فردای پیش رو. البته همه اینها برای یک شرایط نرمال است. اما در برخی مواقع وقتی هجوم اخبار ناامیدکننده و منفی ما را دربر می گیرد، بر حجم هراس هایمان هم افزوده می شود؛ مثل این روزها که موجودی موهوم و خیالی بر زندگی برخی از ماها سایه افکنده است. در ادامه چند روایت از هراس هایی که این روزها در زندگی برخی شهروندها موج می زند را می خوانیم.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.