آرشیو شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۸۳۳
فرهنگ و هنر
۲۱

ورزش

کرونا مانع تماشای فوتسال

مهر : تایید رسمی وجود ویروس کرونا در ایران و درگذشت چند هموطن به خاطر این ویروس نگرانی هایی را در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی و حضور تماشاگران در ورزشگاه ها ایجاد کرده است. مسابقات لیگ فوتسال کشورمان در حالی این هفته پیگیری می شود که احتمال برگزاری آنها بدون حضور تماشاگران بسیار زیاد است. وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور داده با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا همکاری کامل داشته باشد تا ورزشکاران دچار این بیماری نشوند.

بازگشت سرپرست تیم استقلال

تسنیم : سرپرست تیم فوتبال استقلال که به دلیل وجود برخی مشکلات دراین باشگاه تصمیم به کناره گیری گرفته بود، این مسوولیت را بار دیگر برعهده گرفت. سعید رمضانی گفت: پس از صحبت با اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه و فرهاد مجیدی قرار بر این شد که مجددا در خدمت استقلال باشم. امیدوارم آینده بهتری در انتظاراستقلال باشد.»

عدم تغییرجایگاه تیم ملی فوتبال

دنیای اقتصاد : در نخستین رده بندی تیم های فوتبال ملی جهان درسال 2020، جایگاه تیم ملی فوتبال کشورمان تغییر نکرده و همچنان در رده سی و سوم جهان و دوم آسیا قرار دارد. تیم ملی ایران روز هفتم فروردین ماه سال 99 در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ کنگ می رود و به همین دلیل برنامه آماده سازی تیم ملی مشخص شده است. طبق برنامه اردوی تیم ملی قرار است از روز 27 اسفندماه در تهران برگزار شود.

انتخابات فوتبال لغو نمی شود

ورزش سه : سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد بحثی درباره ابطال یا تعویق انتخابات ریاست این فدراسیون وجود ندارد. ابراهیم شکوری درخصوص اینکه گفته می شود به دلیل ورود بازنشستگان به انتخابات احتمال لغو آن وجود دارد، گفت: «تمام برنامه ریزی های لازم برای برگزاری انتخابات در تاریخ اعلام شده، انجام شده است و چیزی درباره ابطال و تعویق انتخابات به ما اعلام نشده است. کاری که ما باید انجام بدهیم، انجام وظیفه و اجرای قانون است.»