آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۵
جامعه
۱۰

پرسه در فضای مجازی

با پرسه ای در فضای مجازی با موضوعات مختلفی روبه رو می شویم که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار این مطالب به معنی تایید آنها از سوی کیهان نیست.

شما چقدر خوبید

 سیامک قاسمی با انتشار این تصویر نوشت: «شما ها چقدر خوبید، شما ها چقدر عجیبید، شما ها چقدر بزرگید، شما ها چقدر مایه امیدید،... بخشی از کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری تهران از خطوط مقدم مبارزه با کرونا.»

مشکل نظام سرمایه داری با کرونا

 فرشاد مهدی پور: «کسی درخواستی برای تعطیلی مال های بزرگ تجاری، شهربازی های داخل آنها و فروشگاه های زنجیره ای ندارد؟ اولویت فقط با مساجد، حرم های زیارتی و بقاع متبرکه است؟ چرا این نمادهای نظام سرمایه داری حاشیه امن دارند؟ حتما آنها و صاحب شان کرونا ندارند، چون جزء از ما بهترانند!»

خطرناک تر از کرونا...

 فهیمه رضایی: «به نظر من خطرناک تر از ویروس کرونا، مدیریت دولت تدبیر و لیست امید هست چه در شهر و چه در مجلس. اینکه به راحتی ماسک و زنجبیل و پرتقال و... در این ایام دو برابر میشه و نظارت ها فشل خیلی ترسناک تره، خیلی!»

کرونا را شکست می دهیم

 محمد اکبرزاده هم با انتشار این تصویر نوشت: «این عکس اگه مربوط به اروپا یا آمریکا بود احتمالا تا الان همه فضای مجازی رو پر کرده بود! میثم سعیدی که مبتلا به کرونا شده با پرستاران زحمتکش این سلفی زیبا رو گرفته! پرستاران با روحیه و وظیفه شناس ایرانی دمتون گرم! با شما کرونا را شکست می دهیم!»

اذهان عموم را مشوش نکنید

 پریسا حیدری: «ما تو رسانه پدرمون درمیاد اخبار موثق منتشر کنیم که شما برداری نامه جعلی وزیر بهداشت رو بذاری استوری ات هموطن؟! شما درباره وزارت بهداشت و کرونا اظهار نظر نکن من قول میدم به همه بگم خیلی حالیته. فیک نیوز، 7برابر خبر واقعی بازدید میخوره و شما با این کار درتشویش اذهان عمومی سهیمی.»