آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۵
جامعه
۱۰

اخبار کوتاه اجتماعی

احتمال کاهش ساعت طرح ترافیک در تهران

معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران-  مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران از بررسی پیشنهاد کاهش ساعت طرح ترافیک در شورای ترافیک تهران خبر داد  و گفت: این پیشنهاد به دنبال مشاهده مواردی از کرونا ویروس و استفاده مردم از حمل و نقل شخصی مطرح شده است.

 اعتراف به 100 فقره سرقت پس از رهایی از زندان

پایگاه خبری پلیس- رئیس کلانتری 142 کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان ها در غرب پایتخت خبر داد و گفت: متهمان به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند.

3 هزار موتورسیکلت برقی برای پستچی ها تولید می شود

 شهرداری تهران- با تسهیلات سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سه هزار موتورسیکلت برقی تولید و به منظور کاهش آلودگی هوا و مدیریت مصرف سوخت در اختیار توزیع کنندگان شرکت ملی پست قرار می گیرد.

 تمرکز بودجه سال آینده شهرداری تهران بر حمل و نقل و تکمیل پروژه ها

ایسنا- رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به رشد 25 درصدی بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: بودجه سال آینده شهرداری تهران بر حمل و نقل و تکمیل پروژه ها تمرکز دارد.

 توزیع مواد

ضدعفونی کننده بین تاکسی ها در خطوط پر ازدحام

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: ما هشتاد هزار تاکسی در شهر تهران داریم که حجم مواد ضدعفونی کننده و مواردی از این دست به صورت روزانه به آن اندازه برای ما وجود ندارد هرچند دوستان وزارت بهداشت قول داده اند شرایط توزیع مواد ضدعفونی را تسهیل کنند. تلاش ما این است که در خطوط پرازدحام و پرمصرف بتوانیم این اقلام را بین تاکسی رانان توزیع کنند.