آرشیو چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۵۶۲۰
زندگی
۱۳

حق با شماست

# مشکلات _رمز _دوم

گوران از قائمشهر: معرفی یک نرم افزار خاص برای فعال سازی رمز یک بار مصرف توسط هر بانک و دسترسی نداشتن به تلفن هوشمند برای همه مردم، از معضلات اصلی استفاده از رمز یک بار مصرف است.

# قرارداد _ کارگر

فتوحی از تهران: حداکثر مدت قرارداد کارگران چهار سال تعیین شد، این درحالی است که مشکل اصلی حداقل مدت قرارداد کارگران با پیمانکار است که گاهی قراردادهای سه ماه با کارگر بسته می شود. وزارت کار بهتر است این مورد را حل کند.

# ارزش _ افزوده

ناظم زاده از تهران: در قبوض عوارض شهرداری تهران گزینه مالیات بر ارزش افزوده نیز وجود دارد، این موضوع آیا قانونی است؟ و این که چرا در هر قبض و خدماتی باید مالیات بر ارزش افزوده وجود داشته باشد؟

# موتور _ترافیک

منوچهری از تهران: موتورسیکلت های حاشیه خیابان های لاله زار و فردوسی واقع در میدان امام خمینی(ره) به صورت خلاف عرض خیابان را طی می کنند و باعث افزایش ترافیک و تصادف می شوند.

# باجه _ بلیت

انوری از تهران: با توجه به حجم بسیار زیاد مسافران ایستگاه امام خمینی (ره)، تعداد باجه های بلیت فروشی مخصوصا ضلع خیابان لاله زار کم است و نیاز به افزایش تعداد این باجه ها دیده می شود.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز پنجشنبه مورخ 8/12/1398 با عنوان «توقف مترو» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: ایستگاه متروی ارم سبز، ایستگاه پایانی خط 4 است و قطارها پس از رسیدن به این ایستگاه تغییر خط داده و به سمت ایستگاه شهید کلاهدوز مراجعه می کنند. لازم به توضیح است به دلیل این که در حال حاضر فاصله حرکت قطارهای خط چهار، سه ونیم دقیقه است در ایستگاه ارم سبز ترافیک بیشتر شده و به ناچار قطار منتظر آماده شدن مسیر می شود که ان شاءا... این مورد پس از راه اندازی ادامه این خط مرتفع خواهد شد.