آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۶۱۱
صفحه اول
۱
فصل همدلی

ایران و چین در برابر کرونا

وانگ زیجوئنگ (استاد و مدیر مرکز مطالعات خلیج فارس و شمال آفریقا در دانشگاه انخویی است) علی قلی زاده (دانشجوی مقطع دکتری سیاست گذاری عمومی در دانشگاه علم و فناوری چین است)

تاکنون بیش از 150 کشور در جهان به بیماری همه گیر کرونا آلوده شده اند و بیش از 170 هزار مورد ابتلا در سراسر دنیا به ثبت رسیده است. تدروس آدهانوم قبریسیوس، مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در ژنو این بیماری را به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی اعلام کرد. با توجه به رشد سریع و اپیدمی جهانی این بیماری، متخصصان بسیاری از کشورها نسبت به شیوع و ماندگاری آن ابراز نگرانی کرده اند. رییس سازمان بهداشت جهانی بارها هشدار داده است که مدت زمان طلایی برای جلوگیری از ویروس کرونای جدید در حال کاهش است. از ژانویه 2020 که چین اولین موارد ابتلا به ویروس کووید19 را شناسایی کرد، ایران و چین در کنار یکدیگر بوده اند. وزیرخارجه

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.