آرشیو سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۵۶۲۵
رسانه
۱۱

هدیه آنلاین

عارف چراغی

عید است و عیدی گرفتن و عیدی دادن. با این حال دیگر همه می دانیم که این نوروز با نوروزهای گذشته تفاوت های اساسی دارد. از خریدهای نوروزی تا دید و بازدیدهای هرساله باید کم کرد و تا جایی که میتوان از قرنطینه خانگی خود بیرون نیامد. همین موضوع برای آن هایی که عیدی گرفتن را دوست دارند، می تواند ناراحت کننده باشد، اما در زمانی که همه چیز به سمت آنلاین شدن و اینترنتی بودن رفته، ما هم برای این بتوانیم سنت دیرینه عیدین دادن و عیدی گرفتن را نگه داریم، برای تان چند پیشنهاد هیجان انگیز داریم.

کتاب  الکترونیک

کتاب همیشه جزو گزینه های بسیاری از ما برای هدیه دادن بوده است، اما در این روزها که کتاب های الکترونیک رونق گرفته اند و می توانید برای کسی که می خو اهید هدیه بخرید، یک حساب کاربری در همین برنامه ها بسازید، اکانت را با مبلغ مشخصی شارژ کنید و حالا اطلاعات حساب را برایش بفرستید، او می تواند با سلیقه شخصی کتاب بخرد.

موسیقی  آنلاین

سایت های ایرانی زیادی هستند که آلبوم های موسیقی خوانندگان را برای فروش ارائه می دهند.  کافی است به یکی از این سایت ها بروید و به بخش هدیه سایت مراجعه کنید. در این بخش شما هزینه آلبوم مورد نظرتان را پرداخت می کنید و آدرس ایمیل یا شماره تلفن مخاطبان را وارد می کنید و این سایت به صورت هدیه و از طرف شما لینک دانلود رایگان آلبوم را برای فرد مورد نظرتان ارسال می کند.

شارژ  بازی

 در خانه ماندن برای بچه ها سخت تر از بزرگ ترهاست و زودتر خسته می شوند، یکی از راه های سرگرمی بچه ها، بازی های موبایلی و آنلاین است، اما نکته ای که تقریبا بیشتر بازی ها دارند این است که از جایی به بعد مراحل آنها نیاز به پرداخت مالی دارد، شاید بد نباشد به عنوان عیدی برای بچه ها، چند مرحله از بازی را که انجام می دهند برایشان بخرید که بتوانند به رکورد زدن ادامه دهند!

بسته اینترنت

در روزهای قرنطینه، تماس های صوتی و تصویری از طریق اینترنت محبوبیت زیادی پیدا کرده است. می توانید برای عزیزان تان بسته های اینترنت به عنوان عیدی بخرید که خوشحالشان کنید. این هدیه مخصوصا برای پدربزرگ ها و مادربزرگ ها که این روزها تنها هستند، می تواند گزینه خوبی باشد.