آرشیو سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۲۲۴۳۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

الان زمان اعلام پیشنهاد کمک جمهوری  اسلامی به مردم آمریکاست زیرا آمارها و نحوه عملکرد کشورمان در مقابله با کرونا، جایگاه ویژه ای را به ایران اسلامی در میان کشورهای درگیر با ویروس داده است.

6129—-0913

یک تهدید جهانی به نام کرونا مطرح است و در میان تمام کشورها ایران اسلامی این تهدید را به فرصت تبدیل کرده است آیا از نظر وزارت امور خارجه این دستاورد نیاز به تبلیغات جهانی ندارد و آیا  این وزارتخانه تا به حال در این زمینه اقدامی انجام داده است؟

1700—-0936

پزشکان و پرستاران ایرانی در موضوع مبارزه با کرونا الگویی برای پزشکان کشورهای توسعه یافته شده اند پس لزومی ندارد که پزشکان بدون مرز

با آن کارنامه سیاه در سوریه و یمن درکشورمان حضور داشته باشند.

0829—-021

اگر دولت حمایت پولی بیشتری از اقشار آسیب پذیر می کرد الان شاهد شلوغی خیابان ها نبودیم، کاش دولتمردان کمی به دلیل بیرون آمدن بخش های محروم مردم از خانه هایشان توجه کرده و برای رفع مشکلات اقدام می کردند.

شمشیری

ویروس کرونا تلنگری بود به همه انسان ها که به سوی خداوند متعال حرکت کنند، از دنیای فانی قطع امید کنند، از گناهان خود توبه کنند و خطاهای خود را جبران نمایند. این ویروس ضعف بشریت و وابستگی همه را به قدرت لایزال الهی نمایان ساخت و آحاد بشر را به سوی منجی عالم متوجه کرد. ان شاءا... زمینه ظهور به زودی فراهم و چشم جهان به جمال نورانی پسر فاطمه(س) روشن گردد.

6406—-0912

سخت گیری هر چه بیشتر برای سلامتی جامعه قابل تقدیر است. این روند تا پیروزی بر کرونا باید تداوم داشته باشد.

7215—-0915

سیل می آید، زلزله می آید، ویروس می آید و... این جناب زیباکلام می گوید حلال مشکل رفع حصر و رابطه با آمریکاست!

3877—-021

نامه نمایندگان منتخب مجلس یازدهم به حضرت امام خامنه ای خیلی دلگرم کننده بود. ان شاءا.. روزهای خوب و امیدوارکننده در راه است و ان شاءا... با صبر و بردباری شکل گیری دولت انقلابی هم در دسترس خواهد بود.

0049—0911 و 3943—-0912

مسئولین وزارت بهداشت و دولت توصیه به عدم خروج از منزل می نمایند ولی از سوی دیگر با تناقض های دولت روبه رو می شوند که اگر سهمیه بنزین خود را استفاده نکرده باشید سهمیه اردیبهشت به شما تعلق نمی گیرد! یعنی تشویق به خیابان گردی. بعد که بازتاب منفی آن را می بینند حرف شان را پس می گیرند! این ناهماهنگی ها نباید باشد.

2191—0917

مسئولین امر در خصوص عدم رعایت برخی از شهروندان به توصیه های ستاد مقابله با کرونا با افراد خاطی که به حقوق دیگران تجاوز می کنند برخورد کنند تا عده ای معدود قرنطینه خانگی اکثریت مردم را با این کارها بر باد ندهند.

9219—0903

عباس عبدی نظریه پردازی کرده که کشور فعالیت خود را طبق روال عادی از سر بگیرد بهتر است از اینکه حتی چند هزار قربانی کرونایی به کشور تحمیل شود! از طیف ایشان خوب است سوال شود که طی این چند سال جهت عمران و آبادانی کشور چه قدمی برداشته اند که حالا حاضرند با قربانی کردن مردم در این سال پایانی انجام دهند؟!

6568—0912

درگیری مسئولین با ویروس کرونا، آن ها را از نظارت و بازرسی به بازار میوه و تره بار و... غافل نکند. به نظر می رسد قیمت ها نسبت به روزهای اولیه عید با افزایش روبه رو شده اند در حالی که وضعیت فعلی کسب و کار قطعا توان خرید را از قشر متوسط به پایین گرفته است.

2558—0918

حال که مسئولین دغدغه مردم را دارند که با قرنطینه ان شاءا... بر کرونا پیروز شوند بیایند همانند گاندی از خود شروع کنند و موقتا 20 درصد از حقوق خود را کاهش دهند و آن را به اقشاری که درآمدی ندارند اختصاص دهند.

2581—0910

لازم است دولتمردان بدانند که امت قهرمان ایران همچنان در انتظار انتقام سخت است و سیلی عین الاسد هرگز در حد انتقام سخت خون سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نبوده است. بی جهت به دولتمردان شیطان بزرگ پیغام آرام بخش ندهند.

نیکنام

بدهکاران وام های میلیاردی را رها کرده اند و مرا که یک قسط 700 هزار تومانی معوقه دارم تمام حساب هایم را مسدود کرده اند!

2775—0911

نبود مدیریت کارآمد در بخش کشاورزی باعث شده که هر سال برخی از محصولات کشاورزی در جامعه نایاب و با قیمت های کاذب چند برابری عرضه شود و برداشت برخی محصولات به علت وفور بیش از حد برای کشاورز، صرفه ندارد و زحمات یکساله اش بر باد می رود. با توجه به قیمت بالای 20 هزار تومانی لوبیا چیتی و برخی اقلام دیگر بسیاری از کشاورزان به کاشت این محصول روی آورده اند با این روند چند ماه دیگر چه بسا همین محصول بالای 20 هزار تومانی هم به زیر 10  هزار و شاید 5 هزار تومان سقوط کند! از وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان محترم انتظار می رود با مدیریت صحیح و پیش بینی نیازها اقدام به کاشت نمایند که تعادل در بازار حفظ شود و این قدر قیمت ها با افت و خیز روبه رو نشوند که هم خود متضرر شوند و هم مردم.

حقانی نسب - کشاورز

در ایام نوروز حرکت قطارهای مترو با تاخیر انجام می شد که همین امر باعث تجمع مردم می گردید اینکار خطر سرایت بیماری کرونا را بیشتر می کرد. چرا؟

0312—0939و 6960—0936

ما جمعی از کارکنان شرکتی مخابرات استان لرستان هستیم که تقاضای طبقه بندی مشاغل داریم اما پاسخ عملی از اداره مخابرات در این امر دریافت نمی کنیم. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.

2036—0916

باید پیگیری تحقق شعار سال «جهش تولید» در دستور کار همه ارکان نظام قرار گیرد. می طلبد که بازار 80 میلیونی داخلی اولویت خود را بر کالاهای تولید داخل قرار دهد. در مبادی ورودی مثل گمرکات و مناطق آزاد کالاهای غیرضروری به شدت باید کنترل شود.

0291—0918

تجربه این چند سال نشان داد که هرگاه برای تحقق شعار سال گام برداشتیم در همان زمینه شاهد شکوفایی بودیم. از مسئولین اجرایی تقاضا می کنم در کنار دیگر دستگاه های کشور به جهش تولید کمک کنند و جلوی واردات بی رویه و قاچاق کالا را بگیرند و بیشتر از گذشته از تولیدکننده داخلی حمایت کنند.

1613—021

در سال جهش تولید کیفیت کالاهای تولیدی و همترازی تولیدات با استانداردهای بین المللی می تواند جهش در تولید را سرعت ببخشد و مسیر را برای رقابت با دیگر شرکت های خارجی هموار کند البته دولت نباید از حمایت در این امر کوتاهی کند.

3767—0919