آرشیو شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹، شماره ۵۶۶۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

# ریزگرد - جنوب

گروسی از زابل: با توجه به نزدیکی فصل گرما و شروع توفان شن و گرد و خاک در استان سیستان و بلوچستان و استان های جنوبی، امیدوارم دولت محترم اقدامات ویژه و فوری برای این مناطق انجام دهد تا دیگر شاهد آسیب و خسارات به مردمان این نواحی نباشیم.

# گذرواژه- بیمه

حاتمی از تهران:  برای دریافت سابقه بیمه باید یک گذرواژه داشت که متاسفانه سازمان تامین اجتماعی بدون هیچ راهنمایی برای معیار انتخاب گذرواژه، بیمه شدگان را با مشکل تعیین گذرواژه روبه رو  کرده است.

# بیمه- تجارت نو

بازنشسته کمیته امداد : بازنشسته کمیته امداد امام خمینی(ره) هستم که با شرکت بیمه تکمیلی تجارت نو قرارداد داریم. متاسفانه این شرکت هنوز هزینه های درمانی اردیبهشت سال98 را پرداخت نکرده و پاسخی هم به بیمه شدگان خود نمی دهد.

# وام- سیمکارت

الهی از تهران: سیمکارت های همراه اول که برای ثبت نام وام معیشتی به صورت رایگان توزیع شد هنوز فعال نشده است و مسوولان همراه اول پاسخی به مردم نمی دهند.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز شنبه مورخ 13/02/1399 با عنوان «آسفالت نامناسب در ورودی اتوبان یاسینی به باقری جنوب» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 13 شهر تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: براساس گزارش کارشناسی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13، تاکنون بهسازی بیش از 215هزار مترمربع از آسفالت بزرگراه یاسینی در لاین شمال به جنوب و بالعکس توسط سازمان فنی و مهندسی شهر تهران انجام شده است. لذا مکاتبات لازم از سوی این منطقه برای ترمیم و بهسازی سایر بخش ها صورت گرفته و در دست پیگیری است. شایان ذکر است عملیات لکه گیری و چاله پرکنی آسفالت معبر مذکور به صورت مستمر توسط اکیپ نگهداشت این معاونت در حال انجام است.